Alle .js bestanden werken niet op de site, wat heb ik vernield?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaritDT

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Hallo,

Ik heb iets gedaan op mijn pc, maar geen idee wat.

De javascript onderdelen op mijn site werken niet meer goed. Ik krijg ze helemaal niet en anderen krijgen hem anders.

De site waar het over gaat is www.dogtravel.nl, maar ik krijg de fout ook op een site op mijn pc die ik nog nooit geupload heb.

Help!

groetjes, Marit

Als je de site opent staan alle dropdown menu's open....
Scriptfile mogelijk corrupt/verwijderd/beschadigd..... dus opniuew uploaden...

Bedoel je met scriptfile alle .js bestanden?

Die heb ik allemaal vanaf een backup opnieuw geupload. ... fout blijft helaas. Kan het niet een instelling in het ftp programma zijn of zoiets?

Als ik die site bezoek, dan werkt alles perfect.
Ik krijg geen enkele foutmelding.

Greetz : Jer:cool:en.

Als ik die site bezoek, dan werkt alles perfect.
Ik krijg geen enkele foutmelding.

Dan bekijk jij de site waarschijnlijk met Mozilla. Ik heb ontdekt dat de fout alleen voorkomt als je de nieuwe internet explorer hebt gedownload. Ik heb deze inmiddels ge-unistalled. En als ik nu de site via frontpage preview bekijk, dan zie ik hem goed. Als ik via een browser bekijk, krijg ik zelf nog steeds geen menubalken of andere java dingen. :(

Laatst bewerkt:
Dat zal zijn omdat ik IE6 gebruik en niet IE7.

Dat zal zijn omdat ik IE6 gebruik en niet IE7.

Dat kan inderdaad ook.
Ik blijf het wel vreemd vinden waarom ik in beide browsers (IE6 en Mozilla) nog steeds geen menubalk krijg. Andere sites met java zie ik wel goed in Mozilla.
Misschien moet ik Mozilla er ook afgooien omdat daar nog koppelingen met IE7 in kunnen staan. En daarna deze opnieuw downloaden.
Het kan geen kwaad dit gewoon te proberen.

Ook in FF werkt de site goed.
Je kan misschien wel de breedte van sommige submenus groter maken want ze komen buiten de border van de cel.
Geef het cadeau en programma op maat zijn zo, maar alleen in FF.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan