Alle mail programma 's problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

patchrist

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
heb sedert een 2tal weken een raar probleem , kan namelijk noch in Windows Mail noch Windows Live Mail , noch in Thunderbird ( dat ik geïnstalleerd heb als mogelijk oplossing ) vanuit een mail geen nieuwe pagina meer openen .Wel bijlagen maar als ik wil vanuit de mail zelf iets bekijken lukt mij dat niet !
Iemand ervaringen met dit probleem ??

vanuit een mail geen nieuwe pagina meer openen .Wel bijlagen maar als ik wil vanuit de mail zelf iets bekijken lukt mij dat niet !

Dit stukje heeft wat meer uitleg nodig.
Bedoel je, wanneer je op een link klikt?
Gebruik je dan altijd dezelfde browser?
Zoja, welke browser?

maakt niet uit welke browser ik gebruik ( Firefox , Explorer , Safari...) niets werkt. Heb daarnet Win.Defender afgezet en daarna ook mijn anti-virus maar.....

En de andere helft van mijn vraag?

Krijg je nog een melding, of gebeurd er helemaal niets?

de melding is dat er geen koppelingen aan dit programma zijn gemaakt , maar dit doet zich voor bij alle mailprogramma's .
als ik dan ga zien bij koppelingen geraak ik dar niet aan uit , zo'n kenner ben ik nu ook niet!

Controleer de settings eens bij Start> "Programmatoegang en instellingen".

probleem opgelost , kreeg de foutcode 80070483 , heb dit opgevraagd via Expl. en las om via Start een soort van opnieuw opstarten te doen om op die manier terug te gaan naar default instellingen ( denk ik toch ?? )
Dank om te luisteren en oplossingen te mailen.
Patrick...

Hallo Marilou1994 Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan