alle mail van de laatste 3 maanden verdwenen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

van.beurten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
530
Help! Op de een of ander manier is alle mail uit mijn postvak in en verzonden, van de laatste 3 maanden verdwenen........
Wat kan ik doen???
Graag hulp,
Met groet,
Bernadette
 
Je bedoelt Outlook Express 6 neem ik aan? Ga om te beginnen kijken in :

C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\[heel_erg_lang_nummer]\Microsoft\Outlook Express.

Staan daar bestanden met de extensies DBX en BAK?
Zo ja, open dan Outlook Express, Bestand, Importeren, kies Outlook Express 6, in volgend scherm het bolletje Email uit een OE6-identiteit selecteren, OK. Geslaagd?
Zo niet, probeer langs de zelfde weg Email uit een OE6-archiefmap te selecteren, OK.
 
kan de map niet vinden.....

Ik kan de map Local Settings/ApplicationData/Identities etc niet vinden.......
Is er nog een manier om die map te vinden?
 
Ik kan de map Local Settings/ApplicationData/Identities etc niet vinden.......
Is er nog een manier om die map te vinden?

Ga in de verkenner naar > Extra > Mapopties > Weergave > Verborgen mappen en bestanden weergeven ( aanvinken )
 
iets gevonden maar....

Application data/identities + map met lang nummer gevonden. Bij het openen van deze map zit er niets in......
 
Inderdaad en haal in dat zelfde rijtje het vinkje wég voor: Beveiligde besturingsysteembestanden verbergen (aanbevolen). Zie je voortaan (bijna) alle bestanden.
 
Ja, ik zie nu de map met de bak bestanden.
De wijze raad opgevolgd maar als ik de bestanden in outlook weer wil importeren zoals je hebt aangegeven krijg ik de melding: het opgegeven berichten archief kan niet worden geopend.......
Ik voel dat ik wel op de goede weg ben......
 
morgen ga ik verder.....

ik zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Vast bedankt voor de moeite!
Bernadette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan