Alle mailadressen uit Outlook exporteren (geen WAB!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan de Boer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Nu ik op punt sta om te veranderen van werkgever, wil ik een ieder die mij in het afgelopen jaar gemaild heeft een mail sturen. Veel contacten heb ik in mijn adresboek opgeslagen, en deze lijst kan ik ook makkelijk exporteren.

Is er een manier om alle e-mailadressen die niet in mijn adresboek staan eruit te filteren en te exporteren?

Het is erg simpel om contactpersonen toe te voegen aan je adresboek. Je kunt namelijk een mail naar de contactpersonen slepen en alle contactgegevens uit die mail worden opgeslagen nadat je op opslaan hebt geklikt. Het probleem is hiermee echter dat je maar één mail tegelijk kunt toevoegen aan de contactpersonen. Het kost dus erg veel tijd als je veel mails moet slepen.

Heb je er echter niet al te veel, is het wel een handige manier. Je kunt daarna gewoon je contactpersonen weer exporteren en je hebt meteen alles in één adresboek zitten.

Hey Vinnie,

De methode zoals je die noemt ken ik ook, maar is inderdaad erg omslachtig en tijdrovend. Bovendien pak ik daarmee niet de e-mailadressen van mensen die bijvoorbeeld elders in de mail genoemd worden.

En... Ik voel er weinig voor om de 16.000 mailtjes in mijn Deleted Items na te lopen ;-)

Ik voel er weinig voor om de 16.000 mailtjes in mijn Deleted Items na te lopen ;-)

Dat dacht ik al, maar dit is de enige methode die ik ken eigenlijk. Misschien dat er nog anderen zijn die een oplossing weten.
Succes ermee in elk geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan