alle mails weg !

• Onderwerp starter Onderwerp starter jeb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Hallo allemaal

Help .....
Vandaag open ik Outlook Express...en alles is weg..alle mappen zijn leeg..Postvak In enz....alles leeg !! Ik heb naar mijn weten niets "raars"gedaan.
Ik hebwel één mail van Microsoft waarin ze me verwelkomen als nieuwe gebruiker van Outlook Express 5 ???!!

Hoe kan dit enne...veel belangrijker...weet iemand van jullie of ik mijn oude mails nog terug kan krijgen (nee, ik heb geen back up)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Jeb

Lijkt mij dat je oulook express opnieuw geïnstalleerd hebt.

Groetjes

Windows 2000 / XP ??

Kijk dan eens in de volgende map:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities

Open het nummer wat daar wordt weergegeven, en controleer de datum.
Bijvoorbeeld:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{7FE853D7-0870-42E7-A0F2-C43D818A6CEE}\Microsoft\Outlook Express

Als die overeenkomt met de datum waarop je voor het laatst een mail hebt ontvangen of verstuurd, dan is dat de map die je moet gaan importeren.

Controleer in ieder geval of het nummer wat voorkomt niet read-only is! Dan werkt de mail namelijk ook niet meer.
Eigenschappen, alleen lezen eraf, en toepassen op alle submappen !

Zie je je mappen en mails nog, zoals boven beschreven?
Open outlook express, bestand, importeren, berichten, Microsoft Outlook express 5, hoofdidentiteit, en dan bladeren naar de locatie: C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\ en selecteer het juiste nummer.
Nu zou ie weer moeten werken.

Heb je inderdaad geen mails meer? Heb je schijf-controle uitgevoerd? Of schijfopruiming, en zelf iets aangevinkt? Of systeem herstel gedaan?
Virus scan gedaan?
Prullebak nagekeken?
Data-recovery gedaan?

Heb je je adresboekje nog?

Wat heb je gedaan, want je computer voert zoiets niet zelfstandig uit.

Als je een mail hebt ontvangen van Microsoft terwijl je geen outlook express opnieuw geinstalleerd hebt ruikt dit voor mij naar een virus.

Veel mensen krijgen berichten van "Microsoft"maar dit zijn virussen.

Dus doe na alle tips ook een virusscan (desnoods online voor de zekerheid)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan