Alle mailtjes per dag bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Berichten
1.204
Hallo,

Je kunt in "Outlook 2007" een filter toepassen om mailtjes te bekijken van een bepaalde periode. Alleen viel mij op dat je dit alleen op één map kunt doen.

Aangezien ik meerdere mappen heb aangemaakt in mijn "Persoonlijke Mappen" wil ik graag een filter hebben die me alle mailtjes van bijv. vandaag laat zien in alle mappen.

Is dit ook mogelijk ????
 
Hoi,

Je kunt een nieuwe weergave maken, met de naam 'Vandaag' bijvoorbeeld. Met daarin een filter, zoals je al hebt ondekt.
Die weergave kan je vervolgens in elke map toepassen.

Handig is daarbij, de werkbalk 'Geavanceerd' zichtbaar te maken.
 
Hoi,

Je kunt een nieuwe weergave maken, met de naam 'Vandaag' bijvoorbeeld. Met daarin een filter, zoals je al hebt ondekt.
Die weergave kan je vervolgens in elke map toepassen.

Okee, duidelijk.
Maar dan blijft het een questie om in elke map te gaan staan of er mailtjes van vandaag zijn. Ik wil juist dat ik in één oogopslag alle mailtjes van vandaag in alle mappen krijg te zien.
 
Okee "Ommeren" ...... de vraag is nu opgelost .... dit is wat ik zoek.

Heb nu de specifieke zoekmap tussen de "Favoriete Mappen" gezet en kan nu met één
muisklik mijn mailtjes van vandaag zien.

Het probleem was dat mijn vriendin mailtjes las, waarna ik dan moest zoeken naar de nieuw binnengekomen mailtjes. Of dit gebeurde andersom. We deden het vaak ook zo dat we de mailtjes die we gelezen hadden weer markeerde als ongelezen.

Deze methode met een zoekmap is wat gemakkelijker.

Thnx !!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Fijn dat het is opgelost.

Er zijn meer van dat soort 'geintjes' in MsOffice, die het werken ermee aanzienlijk aangenamer maken.

Wat de boer niet kent .....
en
Onbekend maakt .....

Hoewel jullie in het 'verre' Emmen wonen (mij overigens wel bekend, want ik heb zo'n acht jaar in Drenthe gewoond) zeg het voort ......

www.valijn.nl ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan