Z-Dragon
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2001
Ik ben opzoek naar een programma dat alle mogelijke combinaties van een paar getallen kan weergeven is een lijst. Dus stel, ik heb 4 plaatsen:
_ _ _ _
waarop een getal van 0 - 6 kan staan, bijvoorbeeld:
6 0 3 4
Maar dan, wil ik een lijst krijgen met alles dat het zou kunnen zijn...
1 2 3 4
4 3 2 1
1 4 2 3
2 3 1 4
2 1 3 4
etc. etc.
Uiteindelijk zou ik (als het goed is) een lijst van 2401 combinaties moeten krijgen.
Ik heb al aardig wat geGoogled, maar ik krijg eigenlijk alleen maar programma's te zien die je helpen bij het kiezen van je Lottonummers.
Als iemand zich afvraagt waar ik het voor nodig heb: nee ik ga geen bankkluis beroven, maar een vriend van mij is de code van zijn eigen safe kwijt, evenals de reddingssleutel, en wil nu graag van mij een lijst met mogelijkheden, zodat hij de hele middag kan uitproberen.
_ _ _ _
waarop een getal van 0 - 6 kan staan, bijvoorbeeld:
6 0 3 4
Maar dan, wil ik een lijst krijgen met alles dat het zou kunnen zijn...
1 2 3 4
4 3 2 1
1 4 2 3
2 3 1 4
2 1 3 4
etc. etc.
Uiteindelijk zou ik (als het goed is) een lijst van 2401 combinaties moeten krijgen.
Ik heb al aardig wat geGoogled, maar ik krijg eigenlijk alleen maar programma's te zien die je helpen bij het kiezen van je Lottonummers.
Als iemand zich afvraagt waar ik het voor nodig heb: nee ik ga geen bankkluis beroven, maar een vriend van mij is de code van zijn eigen safe kwijt, evenals de reddingssleutel, en wil nu graag van mij een lijst met mogelijkheden, zodat hij de hele middag kan uitproberen.