Alle mogelijke combinaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z-Dragon

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Ik ben opzoek naar een programma dat alle mogelijke combinaties van een paar getallen kan weergeven is een lijst. Dus stel, ik heb 4 plaatsen:

_ _ _ _

waarop een getal van 0 - 6 kan staan, bijvoorbeeld:

6 0 3 4

Maar dan, wil ik een lijst krijgen met alles dat het zou kunnen zijn...

1 2 3 4
4 3 2 1
1 4 2 3
2 3 1 4
2 1 3 4

etc. etc.

Uiteindelijk zou ik (als het goed is) een lijst van 2401 combinaties moeten krijgen.
Ik heb al aardig wat geGoogled, maar ik krijg eigenlijk alleen maar programma's te zien die je helpen bij het kiezen van je Lottonummers.
Als iemand zich afvraagt waar ik het voor nodig heb: nee ik ga geen bankkluis beroven, maar een vriend van mij is de code van zijn eigen safe kwijt, evenals de reddingssleutel, en wil nu graag van mij een lijst met mogelijkheden, zodat hij de hele middag kan uitproberen.:rolleyes:

Kan ook in Excel.

Voer in A1 0 in en in en bij A2 1.
Ga naar Celeigenschappen en Klik op aangepast.
Vul 0000 in en OK
Ga nu met de muis naar de hoek rechts onder in A2.
Pointer verandert nu in een +.
Houd nu de linkermuisknop ingedrukt en trek door naar A10000.

Gr. Fred

Zie net dat maximale getal 6 moet zijn, sorry.
Kijk wel even verder.

Laatst bewerkt:
Niet doorvertellen, maar ik heb een kluis(je) een keer opengekregen met een electronische gasaansteker! Het was zo'n kluisje dat je vaak aantreft in bungalows, werkt op batterijen, 4 cijferige code enz. Ik had er een gekregen van iemand die het ding al jaren in de schuur had staan er dus ook de code en sleutel kwijt was. Hij wist zelfs niet meer of er nog wel iets in zat. Ik heb toen zo'n electronische piezo gasaansteker opengehaald, daar zit een draad in die naar het uiteinde van de aansteker loopt. Uit het uiteinde van die draad komt de vonk. Het metalen omhulsel van de aansteker heb ik verwijderd, evenals de isolatie van de draad. Dat kale draadje in het sleutelgaatje gewurmt en dan maar drukken op de knop voor de vonk. Na verloop van tijd hoorde ik *klik* en wat gebrom en toen kon ik het deurtje opendoen. Wel was daarna de electronica van de kluis naar z'n grootje. Geen garantie dat het bij jullie ook werkt, maar als het met die codes niet lukt.....

Moet je dit progje eens downloaden. Werkt goed en is nog freeware ook.

Gr. Fred

Leuk progje, maar het genereert sommige passworden meerdere malen, en anderen helemaal níet.
Dus, nog niet helemaal wat ik zoek...:)

@ george b.: Das wel zo'n beetje de laatste optie, want er zit geld is, met name briefjes, en dat is nogal licht ontvlambaar...:evil:
Verder vroeg hij mij om codes, niet om de kluis open te maken.:)

Je kant het toch gewoon zelf doen?

0000
0001
0002

etc. etc.. en doortellen per rij.

Of wil je per ce een lijst hebben?

Als ik zélf op papier alle combinaties van getallen moet gaan opschrijven haal je gegarandeerd dingen door elkaar...

7^4 = 2401 mogelijkheden

0000
0001
0002
0003
0004
0005
0006

ja, en dan?
Waar moet je beginnen?
Ik kan wel verder gaan met 0011, maar 1100 bestaat ook, 0110 ook, 1001 ook... :confused:

Volgens mij als je gewoon gaat tellen van 0000 tot 9999 kom je er ook.

Correct me if I'm wrong :).

Nop, ik ga je correcten:

2400 0240 0024 komen allemaal voor.
Dan maar Excel verplichten om elk getal 4 cijfers te laten hebben?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan