Alle muziek weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

carien

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
9
Lieve mensen, hellup!!
Mijn computer was de laatste tijd al iets trager, mijn Windows Media Player bleef af en toe hangen, maar wat er vandaag gebeurt is; echt raadselachtig én rampzalig. Ik wilde een gezellig muziekje opzetten tijdens het eten en wat bleek: alle muziek is weg uit de Player, uit de map; zit ook niet in de prullenbak en weet ik veel waar ik nog meer gezocht heb. Echt voor dagen muziek, helemaal verdwenen. Gewoon weg. Heb ik hier met een dikke virus te maken? (alleen al bij de gedachte dat een of andere flapdrol zoiets verzint; daar krijg ik moorddadige gedachten van).:mad:
 
Heb je al een zoek opdracht naar de bestanden gedaan op je hele computer?

(gebruik je xp of Vista)
 
Hoi Ellasar, Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb XP.
 
Laatst bewerkt:
- Ga naar start - zoeken
- Selecteer alle bestanden en mappen.
- vul als zoekopdracht *.mp3 in
- controleer of zoeken in op "deze computer" staat
- druk op zoeken
 
Ik heb nu muziek gevonden, maar die zat in een persoonlijke map opgeslagen.
(niet mijn muziek). Ik kan nu ook muziek aanklikken die in de bibliotheek van Mediaplayer staat, maar alle muziek die in de E map zat is eruit. Bijv. ik klik David Bowie aan; dan scrollt ie een voor een de nummers af , deze worden oranje gemerkt met uitroepteken met daarna de mededeling: kan het bestand niet afspelen etc.
 
En als ik mijn pc nu eens terugzet op de vorige dag. Ik weet niet meer hoe dit heet, ik heb het in het verleden ook eens gedaan, voor een totaal ander probleem. (ik zou ook niet meer weten hoe dit precies moet, maar daar vindt ik dan wel weer hulp bij, toch?)
 
Hallo Remco,
Dit heb ik net gedaan.
Ook heb ik via - menu extra in Windows Media Player --> zoeken naar mediabestanden--> bestanden toevoegen die eerder uit media bibliotheek zijn verwijderd toevoegen- gezocht. Het enige dat er gebeurde was dat alle muziek die nog wel in de lijst stond ( maar niet meer afgespeeld kon worden) nu ook verdwenen is! :rolleyes:
 
Hoi Carien...:)

Kun je met systeemherstel eens een datum nemen die wat verder terug is..

En....kun je ook eens kijken hoeveel schijfruimte je nog vrij hebt..

ED
 
Goedemorgen Ed,

Ik heb als datum 6 oktober genomen, ik dacht dat dit ver genoeg terug was.
Ook heb ik nog volop schijfruimte.
 
Laatst bewerkt:
Je muziek kan niet zomaar verdwijnen, "verdampen" zeg maar.
Ofwel het staat er nog op (miss. in een verborgen map), ofwel je hebt de map waarin alles stond per ongeluk verwijderd, ofwel je hebt een probleem met je codecs om de muziek af te spelen. Dit laaste acht ik vrijwel onmogelijk als het gaat om mp3 bestanden.

Grtz.
 
had je de files op je hardeschijf?
of op een verwisselbaare schijf?

(zoals USB, extrne HDD etc etc) ?
 
Hoi,
De muziek stond op de harde schijf.
En de muziek zit ook niet in verborgen mappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan