Alle programma's die iets te maken hebben met video, geluid etc. doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorntjuh

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Berichten
7
Ik had dit probleem een paar dagen eerder ook. Opgelost met systeemherstel die een paar dagen voor deze incidenten waren. Maar dat is nu weer terug! Het begon met Windows Media Player (WMP). Daarna deden Skype, Edit-programma's, opneemprogramma's en deed VLC Media Player het ook niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd met WMP met de foutcode: Uitvoeren van de server mislukt
Er staat wel iets van dat je Windows opnieuw erop moet zetten of zoiets dat je documenten niet worden aangetast, maar dat heb ik niet. Ik had Windows 8 al toen ik deze pc kocht. Programma's die dingen in Windows kunnen herstellen werken ook niet. Een edit-programma van mij gaf wel aan dat er een probleem met ntdll.dll was. Alles is geupdate voor als iemand het vraagt. Ook Direct X.
Dit staat er bij:
Problem Description
Application Name: Vegas Movie Studio HD Platinum
Application Version: Version 11.0 (Build 322)
Problem: Unmanaged Exception (0xc0000005)
Fault Module: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
Fault Address: 0x775A1E0A
Fault Offset: 0x00051E0A

Dus als iemand een oplossing weet, die zou ik graag horen. Bij voorbaat dank.

PS: Al het andere doet het nog gewoon. En Skype en Fraps starten even op niet op het scherm, maar dat zag ik in het taakbeheer en dan zijn ze weer weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Misschien toch eens een schone installatie overwegen, of nogmaals een systeemherstel maar denk dat mijn eerste optie de best is.
 
RE: Modag

Dat zou wel kunnen. Ik heb ook nog een systeem herstel van toen ik hem net had en toen nog geen kuren had. Dat zou kunnen. Maar dan moet ik wel m'n belangrijke bestanden en saves op een stick of extern harde schijfje opslaan, maar dat is niet zo erg. Bedankt voor je snelle reactie, maar zijn er misschien andere antwoorden. Is het een virus dat iets blokkeert of iets in het register of zoiets.
 
Hoi,

Je kan bv deze even proberen maar ik denk dat het meer een registerfout is vooral omdat specifiek van je videogedeelte last hebt
 
Ik heb last van alles met video en geluid, alleen m'n geluid doet het nog.

En ik heb ook nog Avast, maar bedankt.

Ben nu een volledige scan aan het doen, maar ik zal wel ff kijken of ccleaner, regclean pro iets vind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dit is ook nog een aardige optie wel weer eraf halen want je kan er ook weer veel mee teniet doen maar gewoon scannen is gewoon te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ben hem aan het testen

Uhh.. dankje VLC Media Player speelt weer muziek af. De rest doet het nog steeds niet......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

He jammer nou, toch weer wat verder maar niet genoeg:( zit even mee te denken hoor als je de andere programma's die het niet doen eens de-installeerd en 1 voor 1 weer installeert wel tussen elke installatie even proberen.
 
Kan
Maar ik heb dat al gedaan met de meeste.
Ik probeer VLC wel ff.

Uhm.. nee niks veranderd, maar bedankt voor je reactie's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, nu ik ff zit na te denken. Er is volgens mij nog een installatie-schijf met hoe het in het begin was.
 
Ik heb het antwoord (DIT IS ALLEEN VOOR ALS JE AMD HEBT): Verwijder als je AMD hebt alles zoals Amd Catalyst Install Manager en GPUShaderAnalyzer. Ga naar: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Je kan je driver selecteren, maar je kan hem ook gewoon er in de balk ernaast zien. Check je grafische kaart. In mijn geval Amd Radeon HD. Je klikt op welke je hebt en let ook op of je 32-bit of 64-bit hebt. download, installeer. Hij zal vragen opnieuw op te starten. Gewoon doen! Dan is alles gereed. ENJOY!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan