Alle Programma's in XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als ik op de knop Start >> Alle programma's klik dan krijg ik uiteraard de kolommen met de progs, er zijn er nu zoveel dat de laatste kolom buiten het scherm valt voor het overgrote deel. Kan de resolutie (dat kan maar weet niet meer hoe) van alleen de kolommen zodanig ingesteld worden dat ze weer allemaal zichtbaar zijn??

Scherm is 19 inch. De huidige resolutie van het systeem
1280x1042. videokaart ati 9800 pro

je zou ook gewoon alles kunnen sorteren, zoals games onder een map games, audio-converters, mediaspelers, etc. onder een mapje Audio, enz.

Dat bespaart ook heel wat ruimte!:D

Joren 007

Dat bedoel ik uiteraard niet, er moet een andere oplossing zijn voor alleen de progskolommen.

Misschien ook niet het antwoord maar als je het klassieke menu Start gebruikt, win je misschien weer een beetje ruimte.

(Hoeveel programma's heb jij wel niet op je schijf staan :8-0:)

Wat je ook kan doen is de mappen die je nooit gebruikt gewoon verbergen (rechtermuisknop op de map, eigenschappen>verborgen aanvinken).
Mij maak je niet wijs dat je iedere map gebruikt... :)

Geplaatst door Sarvo
Wat je ook kan doen is de mappen die je nooit gebruikt gewoon verbergen (rechtermuisknop op de map, eigenschappen>verborgen aanvinken).
Mij maak je niet wijs dat je iedere map gebruikt... :)

Volgens mij heeft TS het niet over mappen, maar over de programma iconen in z'n Start menu.
Want wanneer ik doe wat jij zegt, kan ik geen van die programma's verbergen.

Edit editedit±
Excuus, dat gaat wel inderdaad.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan