alle Sessies bekijken op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
2.124
Nu Vroeg ik me af als admin kan het tocht belangerijk zijn session te kunnen bekijken en killen 1 bestaat er code voor 2 hoe wordt het dan geimplementeert.3kan je er op een hosting al dan niet aan.
 
Dat is heel erg lastig volgensmij... de sessies worden wel ergens op de harde schijf in een map opgeslagen maar niet in een leesbaar formaat dacht ik.

Je kunt even rond googlen. Maar waarom wil je precies sessies in kunnen zien dan?
 
In feite heb ik een cms en bij mij is er een timestamp die die de sessie onbruikbaar maakt maar ik wouw die nog eens opkuisen en verder zou het mijn instaat stellen te zien wie wat er online is zodat je met wat code de gebruiker kan waarschuwen dat je dat deel wordt onderhouden en niet opgeslagen data verdwijnt. Bij mij is alles live editeerbaar behalve dan de localle =>nl.properties niet
 
Je kunt de gebruiker altijd laten waarschuwen via code in het CMS; daar heeft hij toegang tot zijn eigen sessie, dat zou genoeg moeten zijn lijkt me?

Wat betreft opschonen van oude sessies; dat gebeurd automatisch. Verlopen sessies worden vanzelf door het systeem opgeruimd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan