Alle setups zijn beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Als ik iets download, bijvoorbeeld IE7-8, WInzip of winrar of wat dan ook, krijg ik telkens een foutmelding met de mededeling dat de setup beschadigd is en dat ik het opnieuw moet downloaden. Dit heb ik dan ook gedaan maar de fout blijft maar komen.

Wat te doen

deze fout zit hem waarschijnlijk in je internet browser.
installeer deze eens opnieuw, miss verhelpt het het probleem.

Mau1992

Ik denk het niet, ik heb ook bv winrar op de pc staan en daar krijg ik dezelfde fout. Winrar heb ik al een tijd op de pc staan. IE kan ik niet verwijderen, kan wel, maar dan kan ik niet meer internetten omdat de setup van IE niet werkt.

goede conclusie, daar had ik zelf nog nieteens aan gedacht.

En als je er nu eens een andere browser naast installeerd?
opera, firefox of google chrome ofzo.
en als je via deze browsers iets download, doet hij het dan wel.

zo ja: dan kan je internet explorer wel opnieuw installeren, en kijken of dit het probleem verhelpt.

zo nee: dan is er naar mijn idee iets fout met je innternet verbinding, werken andere dingen wel? zoals bijvoorbeeld online gamen? hebben we het over een draadloze internetverbinding? hebben andere computers in het netwerk hetzelfde probleem?

De pc was opnieuw geinstalleerd en zo heb ik de pc teruggekregen. Ik heb echt geen idee hoe het zou kunnen. Daarom heb ik de pc weer opnieuw installeren en nu werkt het alles wel.

In ieder geval bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan