alle spelers voor media files weigeren dienst???

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnieblanco

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Als ik een mp3 wil spelen dan gebeurt er helemaal niets. niet in wmp/niet in quicktime/ niet in realplayer/niet in winamp....

het file opent wel maar gaat helemaal niet 'lopen'. op de afspeelbalk blijft het nummer gewoon op 0:00 staan....

ik heb 2 plug in boxjes
ik heb een geluidskaart (via aida gecheckt)
ik draai windows ME

zou het aan de drivers kunnen liggen?

rare is dat het niet aan 1 specifieke speler ligt maar dat meerdere opties hetzelfde probleem vertonen.

een ander bijkomend probleem is dat ik sowieso geen geluid eruit krijg, ook bij het opstarten niet. terwijl alle geluidsopties juist staan ingesteld (meen ik)

wie heeft er wat pointers?

bij voorbaat dank

Draai je XP(of heb je xp opnieuw geinstalleerd)?

Kijk es in je apparaatbeheer of de drivers van de geluidskaart zijn geinstalleerd(als je een vraagteken ziet bij de geluidskaart heb je ze niet geinstalleerd).

Op deze link kan je de standaard driver downloaden van Realtek.

http://nsc.ctw.utwente.nl/drivers/pacer/audio.zip

nee ik draai geen xp, maar ME.

in apparaten beheer staat er geen vraagteken bij de geluidskaart

nog meer tips?

anyone, please?

iemand nog hulp?????

heeft iemand nog ideeen? voordat ik allemaal dingen ga doen die me van de regen in de drup brengen.....

Heb een keer hetzelfde gehad en bij mij bleek de oorzaak een virus te zijn, dus eh...ff scannen op virussen en meteen maar even op spyware?!

ik heb ad aware al gedraaid (was mijn eerste actie).

het is niet mijn pc maar van een vriendin waar ik indruk op probeer te maken m.b.v. de helpmij forummers natuurlijk ;)

ik ga denk nu maar alle spelers eraf gooien en opnieuw installeren.

is er nog een aan te raden volgorde of combi? ivm codecs of zo?

alvast bedankt voor jullie ideeen

Volgens mij maakt de volgorde niets uit: ik gebruik windows mediaplayer; quickplayer en realplayer: (bijna)nooit problemen.
Greetz,
Joep

Als het bij al je programma's niet functioneerd, dan zou het daar niet aan moeten liggen.

Ik raad je daarom ook aan om te proberen de driver te herinstalleren voordat je alles eraf gooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan