Alle spellen lopen vast na verloop van tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentpaul

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Ik heb nu 7 spellen op m'n computer staan en allemaal lopen ze vast nadat je een tijdje aan het spelen bent geweest.
Al mijn drivers heb ik geupdate en een virusscan heeft niks opgeleverd.
Waar kan het allemaal aan liggen?

Alvast bedankt.
Vincent

Lopen je temperaturen niet te hoog op tijdens het spelen ?

Videokaart wil het ook wel eens te zwaar krijgen bij een flinke belasting. Dat merk je niet tijdens je normale windows gebruik maar wel tijdens zware games.

Zo kwam ik er ooit achter dat mijn blower op mijn videokaart kapot was, doordat ook alle spellen na een paar minuten uitvielen.

M'n vent op de kaart werkt nog goed maar het zou best wel eens kunnen dat ie het te moeilijk heeft af en toe aangezien ik alles op z'n hoogst instel.
Ik probeer het even.

Geef je pc temperaturen es dan?

Heb je geen last van spyware en virussen?

Pc nog wel vrij van stof?
Met name de koelblokken van je processor en van je videokaart.

Ik heb ook op spyware en virussen gechecked maar er staat echt niets op en de pc is net nieuw dus er zit nog geen stof in.

Als complete pc gekocht bij een winkel? Maak dan gebruik van garantie bij de winkel!
Zelf in elkaar gezet? Probeer dan eens een andere videokaart!

Laat anders het prog Speedfan of Aida32 even een tijdje meelopen zodat je kunt zien wat je temperatuur en je verschillende spanningen doen tijdens het spel.

Ook zou je nog een uitgebreide memorytest kunnen overwegen. Misschien dat er wat geheugen minder goed werkt.

Zelf gebruik ik memtest 86 daarvoor. Moet wel op een bootdisk gezet worden omdat het linux is, maar dat doet het automatisch.

http://www.memtest86.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan