alle spellen lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

airwolf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
hoi

ik heb een nieuwe computer maar elk spel loopt vast
amd 2.6 duo core
8500 nvidia
350 voeding
2 gigabite ram geheugen

bij elk spel bevriest de computer

Welkom op Helpmij.:)

Je voeding is wel heel erg licht voor zo'n systeem. Zeker als het ook nog een "B-merk" voeding is.

ok

maar deze voeding zat er bij hoe kan je zien dat het ene b merk is want hij loopt ook bij kleine spellen vast command and conquer generals maar zou het aan de voeding liggen

De spel-starticoontjes op het buroblad, klik daar eens rechts op en kijk dan eens bij het tabblad compatibiliteit. Vul daar eens in wat van toepassing is. Loopt nog steeds elk spel vast, dan begin ook ik te denken aan de voeding.

Los daarvan kan natuurlijk ook de installatie van de video adapter verkeerd zijn gegaan. Staan er in apparaatbeheer cirkels / kruizen / uitroeptekens?

nee

nee alles is goed en hoeveel voeding moet er dan in

Ik ben geen voedingsdeskundige ( ;) :D ) maar ik denk dat bij een zodanig modern systeem 500 watt wel toereikend / optimaal zal kunnen zijn. Maar, dat moet je vooral niet doen! Eerst maar eens de leverancier benaderen en hem het probleem voorleggen. Voor hetzelfde geld slobberen alle apparaten stressed maar 325 watt (zou de fabrikant moeten weten) en is de voeding dus toereikend en moet het probleem elders gezocht worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan