Alle spellen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Met spellen niet ouder dan een jaar heb ik problemen. Bv sims2 maar ook andere zoals rct 3. Tijdens het spel wil namelijk mijn pc weleens opnieuw starten, erg vreemd?? Alles is up to date, windows directx videodrivers echt alles.

Heb 1x de volgende melding gehad:

fout:
bccode 100000d1
bcp1:000000000
bcp2:000000002
bcp3:0000000000
bcp4:0000000000

osver: 5_1_2600
sp:2.0
product: 256_1

iemand een idee?

Ik vertouw die electric power fluctuations niet. En hoe moet ik dan een recovery doen dan ben ik toch alles kwijt, maar het lijkt ongeveer hetzelfde alleen vreemd dat alleen tijdens de games gebeurd.

Het gebeurd nu ook zonder in een game te zijn. Echt gewoon spontaan dus. Memcheck kan ik dat proberen of moet ik niet in die richting zoeken of vga kaart?

Idd, mogelijk geheugen- of videokaart-probleem; probeer eens een of meer foutmeldingen te krijgen ipv het opnieuw opstarten. Mss dat je dan uitsluitsel krijgt.

Configuratiescherm>Systeem>tabblad Geavanceerd;
klik op Instellingen bij Opstart- en herstelinstellingen en haal het vinkje weg bij De computer opnieuw opstarten.

Nu krijg je als het goed is een blauw scherm met foutmelding ipv afsluiten en opstarten

Die beveiliging had ik al weggehaald maar alsnog geeft ie geen foutmelding

Het is misschien een defecte voeding, had ik ook een keer..
toen startte mijn computer ook zonder reden en of foutmelding opeens opnieuw op, misschien dat je er door experts een keer moet naar laten kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan