Alle tekst verandert bij "vet" of andere stijl actie tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Goedemorgen,
Ik heb al een tijdje een probleem met de opmaak van mijn WORD (office 2003) documenten. Als ik in een zin een gedeelte "vet" wil maken dan wordt alle tekst in het document vet. Ook als ik opsommming gebruik dan zet WORD automatisch voor alle zinnen een stip of cijfer. Als ik met "ongedaan maken" 1 stap terug ga hersteld zich dat en blijft het deel dat ik wilde wijzigen staan in de opmaak zoals ik dat wilde (vet, cursief of opsommin"g). Ik heb me gek gezocht wat de reden hiervan kan zijn. Ik heb de opmaak profielen bekeken en bij opties. Ik kan niets vinden (of weet niet waar ik naar moet kijken).
Wie kan me helpen.

Ik denk dat je over een optie heen hebt gekeken die aanstaat, en die je uit moet zetten. Ik ga er vanuit dat je tekst aan het typen bent in het standaardprofiel <Standaard>. Dit profiel bevat je gewone tekstinstellingen, zoals lettertype, kleur en grootte etc. Als je het menu <Opmaak>, <Opmaak en Opmaakprofielen> opent, en de keuzelijst achter <Opmaak van geselecteerde tekst> uitklapt, (daar moet overigens 'Standaard' staan) moet je daarna op <Wijzigen> klikken. Vermoedelijk heb je daar het vinkje <Automatisch bijwerken> aangevinkt staan. Dat moet je uitvinken. Daarna kun je het menu sluiten met <OK>.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan