Alle USB poorten kapot?¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

edgarb

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Hallo,

Sinds kort doen geen van allen usb poorten het niet meer. Ik kan er niets meer op aansluiten.
Als ik dan bij apparaatbeheer kijk zie ik bij alle poorten van usb hub gele driehoekjes. Bij eigenschappen staat er dan "code 39". Ik heb al bij de Bios gekeken en daar staat gewoon dat ie enable is.
Ik werk op een Acer Aspire 5715Z met Windows Vista HPx32.
Intel dual-core T2390 en 4 GB geheugen.
De garantie is net verlopen, dus ik heb hem net een jaar.

Weet iemand oplossingen ervoor, ik heb ook gezien bij sommige vergelijkbare problemen dat dan alle usb hub's kapot zijn en dat ik het hele moederbord moet vervangen. Ik denk niet dat ik me dat kan veroorloven als scholiertje...

Alvast Bedankt!

Kan ook een driver probleem zijn. Herinstalleer die eens.

Euuhm.. sorry, hoe moet dat?:o
Bij sommige dingen ben ik nog een leek...excuses daarvoor.

Hoi,

Ik weet niet of je een merk pc hebt of een zelf bouw maar je kan van de site van de pc of de site van het merk moederbord de drivers vandaan downloaden mits dat je de juiste type opgeeft.

Modag

Daar had ik al naar gekeken op Acer.nl, maar daar stond niets bij betreft usb.
Alleen maar over Camera, Audio, modem, sata, touchpad, VGA, wifi, chipset en LAN.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou de chipset proberen waarschijnlijk zit hij daarbij, en hoelang ben je al uit de garantie?

Modag

De chipset heb ik geprobeerd, ik heb hem gedownload en uitgepakt en wou hem installeren, maar dan zegt ie dat mijn computer niet de minimum eisen heeft voor te installeren. Voor de zekerheid heb ik dan ook de sets gedownload die niet bij m'n instellingen horen, maar daar krijg ik hetzelfde bericht...

De garantie is dacht ik op 13-09.2009 verlopen. Dus 3 dagen geleden.

ik zou gewoon even naar de winkel gaan en je verhaal uitleggen misschien weten zij een oplossing te schikken met acer

succes:thumb:

Hoi,

Ik zou inderdaad contact opnemen met de winkel of met Acer zou er niet te lang mee wachten.

Modag

Eindelijk een mail terug van Acer en het blijkt dat ik hem op moet sturen ter reparatie.
Bedankt iedereen voor alle hulp. Waarschijnlijk is tie over een paar weken weer gemaakt.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan