Alle videokaarten kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er net dus achtergekomen dat mijn bios ook niet opstart.

ik denk dat je niet veel mag verwachten van een computer voor 10 euro
maar goed je kan natuurlijk altijd een gokje wagen voor dat bedrag

ik weet even zo snel niet meer wat je kan doen om dit op te lossen ...
denk ook niet dat het gaat lukken zonder geld te investeren

ik heb nog wel een vraag, hoe ben je erachter gekomen dat je bios niet opstart zonder beeld

Nou, heb mijn draadloos internet stickje in mijn eigen computer gedaan, samen met de harde schijf uit de andere computer, dit werkte allemaal. (groen lampje van draadloos internet brandde) Toen heb ik deze 2 dingen in de 10 euro computer gedaan, toen brandde hij niet.

alles 1 voor 1 inclusief ram en cpu(pas op het laatst) los koppelen tot dat de computer wel door start waarschijnlijk een kort sluiting geval waardoor de computer niet wil doorstarten
had ik ook met een usb poort die moest los koppellen van het moederbord

Laatst bewerkt:
oke ik ga het proberen en hopen dat ik weer weet hoe alles aan moet.

Een lekker winstje heb je niet met zo'n oud ding als dit

Geen beeld:

geheugen defect > meerdere sloten proberen, ieder reepje apart in ieder slot proberen
moederbord defect > alle geheugen eruit, zorgen dat het speakertje waar het piepje uit hoort te komen aangesloten is (of die moet al rechts onderop het moederbord zitten), pc aanzetten, piept het moederbord niet, is moederbord defect

En dan kunnen het nog een stuk of wat dingen zijn die dit veroorzaken

Laatst bewerkt:
Ik heb alles eruit gehaald en stuk voor stuk weer aangesloten maar dit alles zonder resultaat :(, neem aan dat dan gewoon mijn hele moederbord naar de maan is en dat ik dan niks meer aan de computer heb ? Haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan