Beste mensen,
In Excel heb ik een bestelformulier waarop klanten een aantal in kunnen vullen. Dit zijn allemaal artikelen onder elkaar.
In een ander werkblad wordt vervolgens automatisch een factuur opgesteld, a.d.h.v. de gegevens in werkblad 1.
Bij ieder artikel waar een aantal wordt ingegeven wordt in een andere cel automatisch een X teken geplaatst. Is het mogelijk om alle artikelen die met deze X zijn "gemarkeerd" onder elkaar te plaatsen in de factuur op het andere werkblad.
Voor de duidelijkheid heb ik een soortgelijke bijlage geplaatst.
Alvast vriendelijk dank voor jullie hulp!
Bekijk bijlage Excel voorbeeld.xlsx
In Excel heb ik een bestelformulier waarop klanten een aantal in kunnen vullen. Dit zijn allemaal artikelen onder elkaar.
In een ander werkblad wordt vervolgens automatisch een factuur opgesteld, a.d.h.v. de gegevens in werkblad 1.
Bij ieder artikel waar een aantal wordt ingegeven wordt in een andere cel automatisch een X teken geplaatst. Is het mogelijk om alle artikelen die met deze X zijn "gemarkeerd" onder elkaar te plaatsen in de factuur op het andere werkblad.
Voor de duidelijkheid heb ik een soortgelijke bijlage geplaatst.
Alvast vriendelijk dank voor jullie hulp!
Bekijk bijlage Excel voorbeeld.xlsx