alle windows tekst ineens Cursief?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
WIe kent dit probleem.
Van het 1 op het ander moment na rebooten is alle windows systeem letter in het cursief.
Sommige internet explorer pagina's zijn gewoon in het normale font maar hoofdzakelijk windows dingen zijn ineens allemaal cursief zoals de teksten onder de pictogrammen op het bureaublad en ga zo maar door.

Geen idee hoe ik diet moet aanpassen in het gewone letter typen zoals windows dat normaal hanteerd als je windows pas op je pc hebt staan (dus niet cursief)

Iemand een tip. Windows 7

:D Maar kan je nie?, .. dan via Tabblad en Vormgeving in orde dat krijgen ?? ...:(

nee dat gaat niet trouwens via Windows 7 kom ik nergens uit bij Tabblad en Vormgeving zoals u zegt.

:D Bij vormgeving kan je komen ALS je gewoon op bureaublad ergens met rechte kant van muis klikt, en dan volg zo : :D

1.)-
286zh0.jpg
2.)-
20fceiw.jpg
3.)-
2vte34l.jpg

Laatst bewerkt:
ROYONIX u bent geweldig het probleem is inderdaad hiermee opgelost !!!! weet alleen niet welk lettertype standaard is voor letters prictogram (zoals je kan kiezen ) maar heb gewoon Thaoma ofzo iets zonder cursief geselecteerd en alles ziet er weer als vanouds uit !!!
Bedankt voor de goede en snelle uitleg !!

:D >>>>
2lthtw9.gif

Voor pictogramme'n bij me srandard zo ingesteld is ..:D
2hn9tfq.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan