Allebei de DVD stations zijn weg in deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paauwer

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Ik heb een desktop met een dvd station die alleen cd's brand en een dvd station die dvd's brandt (de laatste is er later in gezet). Deze apparaten hebben altijd goed gewerkt, maar nu heb ik een probleem. De stations staan ten eerste al niet in mijn menu van Deze computer. Ik ben toen naar apparaatbeheer gegaan en daar staan niet eens optische apparaten bij. Bij de SCSI / RAID controller staat wel een geel uitroepteken. Dus ik heb die geprobeerd opnieuw te installeren via stuurprogramma bijwerken. Er komt zelfs een wizard van nieuwe hardware voorbij maar als ik deze dan automatisch laat lopen dan krijg ik de volgende melding: Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De opgegeven service is geen geínstalleerde service.
Wie weet wat ik fout doe.

Ik heb de computer even opgemaakt, maar er zat een kabel los. Ik krijg nog wel de melding van de scsi, maar mijn branders staan gewoon weer in het deze computer menu. Iemand nog een tip voor de scsi verder? Het werkt allemaal wel dus zo erg zit ik er ook niet mee dat daar een uitroepteken staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan