Alleen basis pagina zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvandorp1965

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010
Ik heb in publisher 2007 een website gemaakt en hem geplaatst met fillzila.
Op internet is alleen de homepage zichtbaar.
Kan iemand voor mij checken wat er fout is gegaan met de bestandsoverdracht in fillzila of met het publiceren in publisher.

www.huurdersraad-wbvelsen.nl

Ik zie de pages wel, maar alleen wat tekst.
Geen afbeeldingen / achtergrond.

Waarschijnlijk verwijzen alle afbeeldingen naar locaties op je eigen harddisk, en niet naar een map op je host.
Op de page "Contact informatie" tref ik deze verwijzingen:
src="file:///C:\Documents%20and%20Settings\Huurdersraad%20kantoor\Mijn%20documenten\Website%20HR\index_bestanden\image3871.jpg"
src="file:///C:\Documents%20and%20Settings\Huurdersraad%20kantoor\Mijn%20documenten\Website%20HR\index_bestanden\image347.gif"

Paul,

Ik heb de hele map via fillzila geplaatst inclusief de afbeeldingen. Heb geen flauw idee wat er niet goed gaat en ook niet wat wat er met de verwijzingen wordt bedoelt.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de knope wel naar de andere pagina's gelink??

Dat gaat vanzelf als je via de wizard een website maakt.
Als ik alsnog een knop wil linken naar een pagina, krijg ik in de drop down lijst geen optie hyperlink maken.

Ik heb ook filezilla, en heb deze fouten niet.
Probleem is, dat de afbeeldingen naar een map op je pc linken.
ZOlang je de page test op je pc, gaat het goed.
Maar als je die dan upload, klopt de code niet, omdat je website de bestanden op je pc nodig heeft.

Kijk je html code maar eens na.

Dat is het grote probleem ben totaal niet bekend met HTML-Code, vandaar dat ik de website in publisher gemaakt hebt. Misschien een tip hoe ik dat na kan kijken. :D:D

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Het is niet zo handig om plaatjes als menu te gebruiken, want mijn plaatjes staan uit (fangs). Ik zie het menu dan dus niet.

Daarnaast is het gemaakt met een microsoft-iets (publisher) en dat levert over het algmeen vreselijke code op. Je kan eens proberen een betere editor te gebruiken als Kompozer (eh, de goede).

:thumb:

Ik raad aan om misschien te overwegen frames te gebruiken. De site op zich is mooi gemaakt:thumb: Go on!

Ik raad aan om misschien te overwegen frames te gebruiken.
En ik raad het je af! Frames zijn zo 1997! In plaats van zelf nu een bericht te typen, kan je hier een willekeurige uit kiezen en die lezen.

Iedereen bedankt voor haar/zijn tips. Ik ben gewend om met publisher te werken en ga dus niet met een ander programma aan de slag.
Het menu is in principe geen plaatje, maar een navigatiebalk ingevoegd via publisher.

Is er iemand die mij kan helpen met dit publisher probleem? :( :(

als je naar een andere pagina gaat en dan de url van een afbeelding bekijkt zie je dat het zoiets is:
file:///C:/Users/gebruiker/Documents/WebsiteHR/index_bestanden/image3871.jpg
ik heb dit bestand toevallig niet om mij computer staan :p
je moet de url dus veranderen naar:
http://www.huurdersraad-wbvelsen.nl/index_bestanden/image3871.jpg

en dat moet je dus op alle pagina's met alle afbeeldingen doen

Oke, dank je wel voor de informatie. Ik zal elke pagina apart aanpassen, maar normaal moet dit toch vanzelf gaan bij het publiceren van de website.

als je al je bestanden opend in notepad ++ (download)
en dan op ctrl+h drukt en dan:
zoeken naar: file:///C:/Users/gebruiker/Documents/WebsiteHR/
vervangen door: http://www.huurdersraad-wbvelsen.nl/

en dan druk je op "vervangen in alle geopende bestanden" en je bent klaar :)

Heb het programma gedownload en precies gedaan wat jij zegt, maar de bestanden kunnen niet gevonden worden. Ik heb ook even door een aantal html bestanden gelopen en kan nergens de verwijzing vinden.

Heb je nog een andere oplossing........

.

Ik heb bovenstaande uitgevoerd op 2 bestanden, maar daar zijn nu helemaal geen plaatjes meer zichtbaar. Misschien doe ik iets niet goed, want ik ben echt niet bekend met dit soort programma's en html code. :confused:

.

@ mvandorp1965
De navigatie (menu) blijft onbruikbaar. Heb het via publiceren op het web met Publisher geprobeerd, maar ook via filzilla.
Weet echt niet wat ik nu nog moet proberen.

Bij publisher krijg ik onderstaande foutmelding
------------------------------------------------------------------------------------------
Er is een fout opgetreden bij het openen van de map op de ftp server.
Zorg ervoor dat u toegang tot deze map heeft.

Details: 550 Cann't change directory to
/users/gebruiker/documents/WebsiteHR/: no such file or directory
--------------------------------------------------------------------------------------------

.

heb je het bestand Page459.htm met notepad geopend en dan gezocht naar "file:///C:\Users\gebruiker\Documents\WebsiteHR\index_bestanden\" ?

ik ben niet bekend met publisher, dus daar kan ik je niet mee helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan