alleen beperkte verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
heb sinds gisteren een nieuwe pc maar raak er niet mee op internet. de laptop van mijn dochter kan wel nog op internet en een andere pc ook. de nieuwe is met vista. de verbinding is draadloos. de adpter is asus wl-167g. er waren wel problemen om die te installeren onder vista. maar nu is hij wel verbonden met philips wifi maar enkel met bperkte verbinding. ik kan niet naar het ipadres gaan om mij gebruikersnaam en wachtwoord in te geven. kan iemand me helpen?

Ik heb een andere manier, maar je local ip moet je dan wel zelf weten.
Ga naar confugratie Scherm>Klik dan op Netwerk(Internet) Coneccties>Kies de verbinding die beperkt is en doe rechtermuis-knop, Doe eigenschappen. Dan staat daar Internet Protochol. klik op die en doe opties(de 3'de knop dus). Meeste Ip adressen zijn zo 192.168.0.1 . Standard gateway is dan 255.255.255.0 . Bij DNS moet je zeg maar dan 192.168.0.1 en dan alteratieve 192.168.0.2 . Probeer het maar even.

DarkBladeX

Ik heb een andere manier, maar je local ip moet je dan wel zelf weten.
Ga naar confugratie Scherm>Klik dan op Netwerk(Internet) Coneccties>Kies de verbinding die beperkt is en doe rechtermuis-knop, Doe eigenschappen. Dan staat daar Internet Protochol. klik op die en doe opties(de 3'de knop dus). Meeste Ip adressen zijn zo 192.168.0.1 . Standard gateway is dan 255.255.255.0 . Bij DNS moet je zeg maar dan 192.168.0.1 en dan alteratieve 192.168.0.2 . Probeer het maar even.

DarkBladeX

heb dit gedaan maar alleen lokaal verbonden. laptop met vista heeft internet. pc boven met xp ook en die nieuwe niet.ik heb de cd rom easy install van belgacom van mijn modem willn gebruiken maar die stopt halverwege mt de mededeling dat ik niet met xp werk. mijn adapter is geinstalleerd. ik kan de pagina niet bereiken om mij gegevens gebruikersnaam e wachtwoord in te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan