Alleen bij internet geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArchTree

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Ik heb een HP laptop DV7 met windows vista.

In het begin had ik geluid op internet. Nu niet meer. Dit geldt voor zowel internet explorer 8 als Google chrome browser. Mijn geluid van de computer werkt prima, bij games dvd's en alle andere programma's

De vinkjes voor geluid bij internet is aangevinkt. Helaas laat mijn volume mixer waar chrome/ of internet explorer volume regelaar moet zijn deze programma's niet zien. Hier zit denk ik ook het probleem in. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.

Oplossingen die elke keer 1 maal werkte, maar daarna raakte ik mij geluid op internet weer kwijt.

oplossing 1.
Start
Uitvoeren
Type �regedit�
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan �nieuw�

Klik op �tekenreekswaarde�
Type �wavemapper� enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type �msacm32.drv� enter

Sluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.

Oplossing 2.
Schijfcontrole laten uitvoeren bij opnieuw opstarten.

Oplossing 3.
Laatste versie van Flash installeren.

Oplossing 4.
Laatste drivers voor IDT Audio geluidinstellingen installeren.

Ik snap niet waarom schijfcontrole maar 1 maal werkt. Ik weet echt niet meer hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik krijg geen antwoord op internet gevonden. ( Ik heb wel verschillende mensen gezien met hetzelfde probleem, maar geen werkende oplossing voor mij) Het enige dat ik me nog kan verzinnen is alles opnieuw op de computer installeren. Hier heb ik eigenlijk geen zin in. kan iemand mij helpen of uitleggen wat precies het probleem is. Dan vind ik het minder erg om alles opnieuw te installeren mocht dit nodig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan