Alleen chello???

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZithaM

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
102
Een paar jaar geleden ben ik overgegaan op kabel en omdat ik weinig bel heb ik mijn vaste aansluiting opgezegd. Bellen doe ik mobiel. Omdat ik baal :mad: van de tv-kabel zit ik erover te denken een schotel te nemen en de kabel op te zeggen.

Maar ik internet via de kabel en weet niet :( of het werkt om de tv-abo op te zeggen en chello aan te houden (bevalt prima). Of alles opzeggen en goedkope abo van kpn te nemen en adsl.

Wie heeft er ervaring met het opzeggen van je tv-abo en heeft chello aangehouden??? Mijn abo op chello loopt nog t/m juli dus ik heb nog ff bedenktijd. :)
 
Mijn buren hebben het andersom:

Zij hebben geen kabel (bellen ook alleen maar via mobiel) en hebben als tv de schotel.

Echter wilden zij wel op internet dmv een vaste verbinding en de aansluitingen hiervoor waren aanwezig in de meterkast. Zij hebben nu dus ook Chello, maar weet niet exact hoe ze dit hebben geregeld.

Volgens mij moet het wel kunnen hoor.

-edit

Zij hebben trouwens nu zowel kabel-tv als schotel. Ze kunnen dus gewoon wisselen. Ik weet niet of ze nu dus alleen voor hun internet-verbinding betalen of ook ook voor de UPC kabel-tv.
 
Wel eens aan digitale tv gedacht, ik hen nu Chello internet, digitaal bellen en straks digitale tv
 
Je kan bij UPC niet je kabel/tv opzeggen en dan via de kabel bijven internetten.
Enige tijd geleden dit gevraagd aan UPC.


Met vriendelijke groet.
 
Een van de problemen is namelijk dat ik aan de ene kant van de kamer alle tv-zenders wel goed ontvang en aan de andere kant van de kamer niet. Ned 1,2,3 en nog een paar andere zijn bijz. slecht. Terwijl een tijd geleden op die plek alle zenders het wel goed deden. Heb van alles getest en geprobeert maar de zenders blijven slecht. Ondanks dat zit ik al langer over een schotel na te denken. En aangezien mijn chello-abonnement prima werkt hoeft die voor mij niet weg.

Dus als de ervaringen met de rest opzeggen en alleen chello houden prima zijn kies ik voor deze optie.
 
Geplaatst door ZithaM
Een van de problemen is namelijk dat ik aan de ene kant van de kamer alle tv-zenders wel goed ontvang en aan de andere kant van de kamer niet. Ned 1,2,3 en nog een paar andere zijn bijz. slecht. Terwijl een tijd geleden op die plek alle zenders het wel goed deden. Heb van alles getest en geprobeert maar de zenders blijven slecht. Ondanks dat zit ik al langer over een schotel na te denken. En aangezien mijn chello-abonnement prima werkt hoeft die voor mij niet weg.

Dus als de ervaringen met de rest opzeggen en alleen chello houden prima zijn kies ik voor deze optie.

Als je nu digitale tv van Chelo neemt, krijg je gelijk korting omdat je al internet van Chello hebt. Kijk eens op www.upc.nl. Digitale tv is anders dan gewoon tv via de kabel.
 
Chello staat naar mijn weten los van het televisie-pakket (van UPC).
Wij hebben zelf het omgekeerde gedaan: kabeltv behouden en chello opgezegd: geen problemen.

Ik denk dat wat jij wil ook wel mogelijk is, informeer desnoods eens bij chello zelf :) :thumb:
 
Geplaatst door aaajeetee
Chello staat naar mijn weten los van het televisie-pakket (van UPC).
Wij hebben zelf het omgekeerde gedaan: kabeltv behouden en chello opgezegd: geen problemen.

Ik denk dat wat jij wil ook wel mogelijk is, informeer desnoods eens bij chello zelf :) :thumb:

Niet helemaal waar. Ik heb Chello Easy en heb dit pas gecombineerd met digitale telefonie van UPC. Kreeg combi-korting. Dit paket is ook uit te breiden met digitale TV etc

Chello is een onderdeel van de UPC-group.
 
Geplaatst door Kornelis
Je kan bij UPC niet je kabel/tv opzeggen en dan via de kabel bijven internetten.
Enige tijd geleden dit gevraagd aan UPC.

Vind ik vreemd. Als je het opzegformulier download bij upc staat er het volgende rijtje;
Standaardpakket Radio/TV
Digitale televisie
Chello internet
Telefonie

Dan zou je toch zeggen dat het moet kunnen. Toch??
We zullen zien. In ieder geval bedankt voor de reacties.

Zitha
 
Vind ik vreemd. Als je het opzegformulier download bij upc staat er het volgende rijtje;


Dat dacht ik eerst ook.
Ik meende ook kabel tv op te zeggen en het internet via de kabel te houden.
Dit via het contactformulier op de UPC site gevraagd.
Kreeg toen het antwoord: om gebruik te maken van internet via de kabel moet u ook een abbo hebben van kabel tv van UPC.

Met vriendelijke groet.
 
Geplaatst door Kornelis



Dat dacht ik eerst ook.
Ik meende ook kabel tv op te zeggen en het internet via de kabel te houden.
Dit via het contactformulier op de UPC site gevraagd.
Kreeg toen het antwoord: om gebruik te maken van internet via de kabel moet u ook een abbo hebben van kabel tv van UPC.

Met vriendelijke groet.

Dat betreft je algemene aansluiting tv en radio. Daarbuiten kan je Chello internet met dig.telefonie en tv combineren. Je kan bv ook chello internet nemen met KPN Digitaal bellen als je basisaansluiting van UPC maar blijft bestaan. Het bedrag hiervan staat bij mij bv op de jaarafrekening van ENECO en is puur de kabelaansluiting waarvoor ik betaal ongeacht wat voor internet of dig.telefonie ik gebruik.
 
Dan gaan we de kosten maar op een rijtje zetten en een keuze maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan