Alleen draadloos internet op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

elleng

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Hallo,

Ik heb mijn router ( Linksys wrt54gc) geinstalleerd en dit doet het allemaal prima. Mijn pc zit op de vaste aansluiting en wil ik alleen mijn laptop op draadloos internet hebben. Nu wil ik mijn draadloos netwerk wel beveiligen, maar zonder dat de pc ook op draadloos internet zit. Ik heb gister al even zitten kijken hoe dat moest maar kreeg het idee dat mijn pc dan ook draadloos internet krijgt. Weet iemand hoe ik dit kan doen en of het uberhaupt mogelijk is????

Alvast bedankt

PC zit bedraad aan de router en dat blijft zo. Mocht er ook een adapter voor draadloze verbinding in je PC zitten dan gaat ie daar ook naar zoeken, maar ik neem aan dat dat niet het geval is. Wanneer je met de laptop draadloos verbinding hebt kun je die verbinding beveiligen. Heb je je laptop inmiddels draadloos aan de gang?, want dat kan ik niet opmaken uit je vraag.

Ja ook op mijn laptop heb ik nu gewoon internet, dus nu zou ik het kunnen beveilgen via mijn laptop begrijp ik?
Nou heb het geprobeerd en voor elkaar gekregen dus bij deze bedankt. Als ik ff had nagedacht had ik het eigenlijj
zelf ook kunnen weten dat het via mn laptop kon. Maar ja, bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan