Alleen een volledig zwart scherm ( monitor blijft wel aan )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi ik ziet hier met een groot probleem.
Zodra ik de computer opstart, komt ie in de veillige modus en doe ik of veilige modus of normaal opstarten.
In beide gevallen krijg ik meteen daarna een pikzwart scherm !!!
De monitor blijft wel normaal aanstaan.
De computer doet in dit scherm dan ook echt helemaal niks meer dan alleen een volledig zwart scherm weergeven ( zonder cursor, pijl ).

Weet iemand wat dit nu weer kan betekenen.
IK had voor dit geval al wel weer een registerprobleem en heb die proberen te repareren met talloze commando's die op internet stonden.
Voordat ik het volledige zwarte scherm kreeg , had ik een blauw scherm met de melding : Stop:C0000218

Ik heb toen in de restore functie alles bijna kunnen kopieeren en terugzetten vanuit de repair map.
Alleen de system kon ie niet vinden.

Maar nu zit ik dus met het volledige zwarte scherm na het veilige modus menu en kan niets meer doen.

Wie kan mij aub helpen

groeten Barney

Bezint eer ge begint is hier mogelijk van toepassing:

Barney schreef :
heb die proberen te repareren met talloze commando's die op internet stonden.
Ik mag hopen voor je dat je het register ook eerst hebt gekopieerd, (zoals ongetwijfeld ook op vele plaatsen op het internet wordt geadviseerd...............???)

Als dat niet zo is, dan rest je in ieder geval nog bij het opstarten in de F8 het kiezen voor de optie "Windows starten met laatst bekende goed werkende...... etc.)

Ik help 't je hopen............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan