alleen-films

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
iemand een idee wat er met deze site is gebeurd?
Pas geleden hebben ze de url ook al eens aangepast van alleenfilms naar alleen-films. Alleen zo handig dat ze hun gebruikers daar NIET over informeren.
Iemand een idee waarom ze nu weer offline zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Even de links onklikbaar gemaakt, indien de site wel te bereiken is, is het tegen de voorwaarden van Helpmij.nl

Geen probleem voor deze keer, het is nu aangepast. Ik kwam ook niet op de links. Voor mij geen probleem gezien ik toch nieuwsgroepen gebruik voor films.

Geen probleem voor deze keer, het is nu aangepast. Ik kwam ook niet op de links. Voor mij geen probleem gezien ik toch nieuwsgroepen gebruik voor films.

heb er een tijdje terug ook een aantal weken last vangehad, het gekke was toen wel dat ik de site wel nog via google kon vinden, Nu helemaal niets meer, lijkt wel alsof ze nooit bestaan hebben.

heb nu een uitnodiging gekregen voor de site knallers, lijkt op alleen films. Alleen had ik op AF nog een tegoed aanbetaalde krediet punten:mad:. Die ben ik dan kwijt

Bijna alle Nederlandse torrentsites zijn uit de lucht gehaald door Brein.
Als je je aanmeld bij die nieuwe site, moet je even een moderator aanspreken i.v.m. je kredietpunten.
Ik had ze gelukkig nog wel.
:thumb:

Good luck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan