Alleen huidige record van report opslaan naar schijf als PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

galletje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Beste Forumgebruikers,

Zit een beetje vast met het onderstaande.

Vanuit een formulier roep ik ik een rapport aan. Dit rapport bevat meerdere records, nu wil ik elke record apart opslaan. Het opslaan lukt wel maar hij slaat dan alle geselecteerde records op in 1 rapport. Hij zou eigenlijk alleen maar het huidige rapport moeten opslaan wat er dan op het scherm staat.
De code die ik gebruik hiervoor heb ik van deze site gehaald, deze heb ik wat aangepast, zodat hij ook buiten de rapportnaam, ook nog een unieke waarde(achternaam) erachter zet. Achter slaat hij alle records op in 1 file. De criteria waar hij naar zou moeten kijken is Me!MedewerkerId.

Wat mis ik hierin?

Code:
Private Sub Knop98_Click()
Dim stDocName As String
strKlant = Me!Achternaam
strCriteria = Me!MedewerkerId

stDocName = "rpt_IDverloopt"
    DoCmd.OutputTo acOutputReport, stDocName, acFormatPDF, "c:\backups\id\" & stDocName & " " & Me!Achternaam & ".pdf"
    DoCmd.Close
End Sub

Thanks,

John

Je moet je rapport dan steeds openen met één record, en dat opslaan. Dat doe je niet.

En in dit draadje (gisteren nog bijgewerkt, dus makkelijk te vinden ;) ) vind je een voorbeeldje van de techniek die je nodig hebt.

record opslaan

Michel.

Idd dat was het probleem. Dit had ik eerst weggehaald omdat ik niet wilde dat het zichtbaar werd geopend. Maar de optie Hidden maakt dit weer goed.:thumb:

Code:
strWhere = "[MedewerkerId]=" & MedewerkerId
DoCmd.OpenReport strDocName, acPreview, "", strWhere, acHidden

Thanks

John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan