• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Alleen ingevulde cellen afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meisterdondon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2010
Berichten
1
Beste forumlezers,

Ik heb een vraag. Ik heb een groot Excel bestand waarvan ik alleen ingevulde cellen wil laten afdrukken. Het is mij reeds gelukt om via een macroknop allen de ingevulde cellen te laten zien. Maar vervolgens wil ik deze pagina's afdrukken maar dan worden toch nog alle pagina's afgedrukt. Dat is niet de bedoeling. Ik zie ook dat het pagina-eindevoorbeeld (beeld>pagina-eindevoorbeeld) alle pagina's aangeeft. Kan mij iemand vertellen hoe ik dit probleem moet oplossen?

Ik wil dus alleen de ingevulde cellen printen...

Mijn dank is groot!
[/FONT] :)
 
Alleen ingevulde rijen weergeven op afdruk!

Hallo,
Toevallig heb ik zonet op hetzelfde probleem geGoogled!
Zelfde vraag, ook opzoek naar een antwoord!
...in eerste instantie ben ik nieuwsgierig naar hoe jij die macro's hebt geformuleerd!

Ik heb een lijst met alle mogelijke grootboekcodes binnen dit werk.
Er wordt echter maar aan een aantal grootboekcodes per persoon per week gewerkt, deze 'rijen' wil ik na het invullen van de uren alleen afgedrukt hebben eigenlijk!
Hierdoor wordt het 3 pagina's tellende tabblad verkort tot een halve pagina afgedrukt resultaat!

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan