Alleen je eigen webstie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SamirAlieev

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar eigen site, maar bij elke die ik vind kan je alleen gaan als .. BV : www.mijneigenwebsite.nl/samir <-- (was maar een voorbeeld) Maar er komen we veel voor van zulke websites.. Ik wil dit niet .. Hebben jullie enkele websites waar je dat niet voor komt ?

Bedankt.

Hoi,

Daar is maar één oplossing voor: een eigen domeinnaam aanvragen en die (laten) hosten.

kijk eens op www.dot.tk hier kun je mogelijk een eigen domeinnaam gratis aanvragen, je krijgt dan iets als www.samir.tk. Waar je wel op moet letten is dat je voldoende bezoekers op je site komen, en kan een reclame banner op je site komen ( kon ik toendertijd uitschakelen)

Groet Jan

Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar eigen site, maar bij elke die ik vind kan je alleen gaan als .. BV : www.mijneigenwebsite.nl/samir <-- (was maar een voorbeeld) Maar er komen we veel voor van zulke websites.. Ik wil dit niet .. Hebben jullie enkele websites waar je dat niet voor komt ?

Bedankt.

samir het beste is voor 10 tot 29 euro per jaar een site te kopen met je eigen naam

ik heb bij mijndomein.nl ook mijn eigen site gekocht werkt perfect zonder reclames en andere poespas heerlijk http://www.mijndomein.nl/webhosting

groetjes hasie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan