Alleen-lezen blokkeert hatred bestand bij torrent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xJaqueline

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
8
Hey,
Ik heb net een spel gedownload en hij gaf weer dat ik de juiste cd moest plaatsen.
Heb op internet wat rondgezocht en daar stond dat ik het spel moest cracken.
Dat wou ik dus doen, maar het bestand dat ik in program files moet plaatsen is een alleen-lezen bestand.
Ik haal het alleen-lezen er steeds af, maar automatisch springt het weer terug.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd in opdrachtprompt, zoals:
attrib -r +s drive:\<pad>\<mapnaam>
daarbij kreeg ik dat de syntaxis van de opdracht onjuist is.
ook heb ik deze geprobeerd:
attrib -r -s <mapnaam>\*.*
hierbij kreeg ik een melding dat de toegang geweigerd is.
ik gebruik trouwens windows XP, en het bestand dat ik wil wijzigen is een HATRED bestand.
kan iemand mij misschien helpen?

alvast bedankt! :cool:
 
attrib +r [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'Read only'/ 'Alleen lezen' toegewezen (beveiligen tegen deleten en overschrijven)

attrib +a [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'Archive'/ 'Archief' toegewezen

attrib +s [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'System'/ 'Systeem' toegewezen

attrib +h [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'Hidden'/ 'Verborgen' toegewezen

attrib -r [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Read only'/ 'Alleen lezen' (opheffen beveiligen tegen deleten en overschrijven)

attrib -a [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Archive'/ 'Archief'

attrib -s [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'System'/ 'Systeem'

attrib -h [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Hidden'/ 'Verborgen'

attrib [ bestandsnaam ] = bestandskenmerken ('Alleen lezen' et cetera) van *.* weergeven
 
attrib +r [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'Read only'/ 'Alleen lezen' toegewezen (beveiligen tegen deleten en overschrijven)

attrib +a [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'Archive'/ 'Archief' toegewezen

attrib +s [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'System'/ 'Systeem' toegewezen

attrib +h [ bestandsnaam ] = bestand krijgt het kenmerk 'Hidden'/ 'Verborgen' toegewezen

attrib -r [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Read only'/ 'Alleen lezen' (opheffen beveiligen tegen deleten en overschrijven)

attrib -a [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Archive'/ 'Archief'

attrib -s [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'System'/ 'Systeem'

attrib -h [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Hidden'/ 'Verborgen'

attrib [ bestandsnaam ] = bestandskenmerken ('Alleen lezen' et cetera) van *.* weergeven



Ik neem aan dat ik dan deze moet hebben?
attrib -r [ bestandsnaam ] = bestand verliest het kenmerk 'Read only'/ 'Alleen lezen' (opheffen beveiligen tegen deleten en overschrijven)

ik heb ingevuld: attrib -r I:HATRED
dan krijg ik weer dat de toegang is geweigerd.
vul ik het eigenlijk wel goed in?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan