ALLEEN LEZEN Gezocht de XP Expert

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Welk XP expert weet de oplossing van het geval dat in alle twee parties ALLEEN LEZEN niet kan worden opgeheven Al doe ik 10 maal door het vakje ALLEEN LEZEN aan te tikken en de daarop volgende stappen te doen Het komt even hard terug Google tot 100 referenties nagekeken Alleen wat echt bruikbaar leek nam. Support microsoft .com \kb\326549\nl is niet zo Attrib-r-sc:\test werk bij mij niet
Ik gebruik XP+2SP heb op beide parties 65 GB vrij Virusscanner AVG als constante en Bitdefender als extra controle met AVG uit. Allebei schoon Hijackthis in orde. Ad-aware en Spybolt schoon. C Cleaner niets bizonder Met Tweak now reg.cleaner std gevonden als Niet fully safe to delete pad Hkey local machine\software\microsoft\windows\\un...... Value c:\ windows\stsunst.exe-n”d\program .Ook is het merkwaardig dat ik geen DVD kan branden nog met Nero7 als met andere brandprogramm’s zonder oneffendenheden volgens de verificatie.
Gelieve niet te vergeten ik ben een hele kleine computeriaan
Wie o wie kan mij helpen Sommer

Ok, je hebt al zoveel zelf gedaan, dat ik niet eens een poging ga doen om te troubleshooten. Hoe je je probleem dan toch in 6 stapjes oplost?

Ik ga er vanuit dat we het niet over de primaire C: partitie hebben (anders zou je niet eens Windows en andere programma's kunnen draaien)

Stap 1: kopieer de mappen van probleempartitie-1 ?? naar een tijdelijke map op C
Stap 2: zorg dat je als Administrator bent aangemeld, ga naar schijfbeheer, verwijder die partitie en maak 'm opnieuw aan
Stap 3: kopieer de oorspronkelijke mappen van ?? van C: terug naar ??

Stap 4 t/m 6: doe hetzelfde met de 2e probleem partitie.

Verwachte tijdsduur? 30 tot 60 minuten.
Blijven zoeken naar dé oplossing : 0 minuten tot 1000 dagen.

Laatst bewerkt:
Ik wilde de Cparty zo klein mogelijk maken Vandaar mijn vraag echter ik heb ook ontdek dat de D party af en toe dezelfde ellende heeft Om uw aanwijzing te volgen wacht ik tot iemand langs komt die doet wat u voorstelt Hartelijke dank
Een computergroet Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan