h.f.sommer
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2003
Welk XP expert weet de oplossing van het geval dat in alle twee parties ALLEEN LEZEN niet kan worden opgeheven Al doe ik 10 maal door het vakje ALLEEN LEZEN aan te tikken en de daarop volgende stappen te doen Het komt even hard terug Google tot 100 referenties nagekeken Alleen wat echt bruikbaar leek nam. Support microsoft .com \kb\326549\nl is niet zo Attrib-r-sc:\test werk bij mij niet
Ik gebruik XP+2SP heb op beide parties 65 GB vrij Virusscanner AVG als constante en Bitdefender als extra controle met AVG uit. Allebei schoon Hijackthis in orde. Ad-aware en Spybolt schoon. C Cleaner niets bizonder Met Tweak now reg.cleaner std gevonden als Niet fully safe to delete pad Hkey local machine\software\microsoft\windows\\un...... Value c:\ windows\stsunst.exe-n”d\program .Ook is het merkwaardig dat ik geen DVD kan branden nog met Nero7 als met andere brandprogramm’s zonder oneffendenheden volgens de verificatie.
Gelieve niet te vergeten ik ben een hele kleine computeriaan
Wie o wie kan mij helpen Sommer
Ik gebruik XP+2SP heb op beide parties 65 GB vrij Virusscanner AVG als constante en Bitdefender als extra controle met AVG uit. Allebei schoon Hijackthis in orde. Ad-aware en Spybolt schoon. C Cleaner niets bizonder Met Tweak now reg.cleaner std gevonden als Niet fully safe to delete pad Hkey local machine\software\microsoft\windows\\un...... Value c:\ windows\stsunst.exe-n”d\program .Ook is het merkwaardig dat ik geen DVD kan branden nog met Nero7 als met andere brandprogramm’s zonder oneffendenheden volgens de verificatie.
Gelieve niet te vergeten ik ben een hele kleine computeriaan
Wie o wie kan mij helpen Sommer