alleen lezen na branden van DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cldiia

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Lieve mensen,

Ik heb een groot probleem met mijn DVD-speler denk ik.
Als ik de dvd heb gebrand (zowel op DVD R+ en - / DVD-RW) maakt de dvd speler er een Alleen-lezen bestand van.
Ik krijg dan deze melding, direct na hij klaar is met branden:

overzichtmeldingalleenlezen.jpg

Als ik de dvd dan in mijn dvd speler doe, doet de dvd het ook niet. Hij leest wel dat het een dvd is, maar begint niet met afspelen.
Als ik een DVD-RW weer terug stop in mijn pc om de Alleen-lezen ervan af te halen via de Eigenschappen, geeft hij aan dat dat niet mogelijk is:

jhgfhgjkdfghfjkdhgk.jpg

Hij doet het ook bij DVD-R (zowel +, - en +-) en dan kan ik gewoon geen dvd afspelen.

Hoe krijg ik dit in godsnaam zonder al te veel moeite er vanaf?

Alvast bedankt!

Alle binnen bestanden wat je van betreffende film gekregen hebt, stop maar in een map onder de naam VIDEO_TS en probeer maar dan branden.....
-------------
Zou lukken ? ...ik hoor je graag ...:thumb: en....met welk brand app. brand je ?? :(

Laatst bewerkt:
Alle binnen bestanden wat je van betreffende film gekregen hebt, stop maar in een map onder de naam VIDEO_TS en probeer maar dan branden.....
-------------
Zou lukken ? ...ik hoor je graag ...:thumb: en....met welk brand app. brand je ?? :(

ik brand met nero, maar die mappen maken heeft geholpen! Ik deed eerst alle video_ts apart in nero, met die mappen heb ik na 5x branden nog geen moeite gehad! Top! Dank je wel!

:DKijk nou weer ........ :thumb: belang is, dat het je gelukt is ...ik gebruik ook Nero veel , maar ben dol beetje op Ashampoo enz..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan