alleen lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jannet

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
Berichten
78
Ik heb een partitie F:documenten onder Windows Vista Home Premium. De word en excelbestanden die daar op staan kan ik niet opslaan omdat het bestand als "alleen lezen" zou zijn aangemerkt. Bij de bestandseigenschappen staat "alleen lezen" echter niet aangevinkt. Ik draai MS Office 2007 en het gebeurt alleen bij de bestanden die onder Office XP zijn aangemaakt. Het gebeurt bij alle gebruikersaccounts en ook als ik als administrator ben ingelogd.
Ik kan de bestanden wel gewoon openen zonder dat ik een melding krijg dat het om een "alleen lezen" bestand gaat.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor je reactie.
 
Bestand > Opslaan als > Extra (rechts bovenin) > Algemene opties > Alleen lezen aanbevolen aanvinken.

En eventueel een schrijfbevoegdheid wachtwoord toepassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan