Alleen lokaal draadloos op Aspire 5520

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Ik heb mijn Acer Aspire 5520 (Vista Home Premium) via de recovery dvd's teruggezet naar de originele instellingen. Prima verlopen. Als ik verbinding wil maken met het internet, vindt de computer mijn UPC-netwerk. Als ik vervolgens de netwerksleutel invul gaat hij op zoek. Helaas is er dan alleen een lokale verbinding en kan ik niet op internet. Via een verbinding met en kabel, werkt het internet perfect. Hoe kan ik mijn probleem oplossen? Ik heb inmiddels overigens SP 1 en 2 geinstalleerd.

Ff de hele handel uitzetten. En weer aanzetten beginnend met je modem en dan verder

Ik heb op de laptop het draadloze netwerk verwijderd, vervolgens de laptop afgesloten, modem 10 minuten uitgezet. Vervolgens modem weer opgestart, na 10 minuten laptop weer opgestart. Netwerk gevonden, netwerksleutel ingevoerd. Vervolgens weer alleen lokaal verbonden. Een andere oplossing?

Probleem opgelost! Heb de laptop weer teruggezet naar fabrieksinstellingen, vervolgens de nieuwste driver voor de netwerkkaart geinstalleerd, daarna in apparaatbeheer de netwerkkaart verwijderd en naar gewijzigde apparaten laten zoeken. Zie daar: draaloos internet werkte weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan