Hallo
Ik heb een vraagje en ik heb al vanalles geprobeert maar het lukt gewoon niet.
Ik heb eerst een tijdje achter mijn upc modem een router gehad maar daardoor had ik steeds een lage id (verkeerde instellingen in router waarschijnlijk)
Ik heb nu de router ertussen uit gehaald en er een switch tussen gezet.
Dus vanuit de upc modem naar de switch en dan een kabeltje naar de pc en naar de laptop.
Soms heb ik op de computer lokaal en internet en dan heb ik geen internet op de laptop en soms heb ik op de laptop lokaal en internet.
Ik krijg het dan alleen niet op het andere systeem voor elkaar, wat doe ik fout of kan ik ergens iets aan instellingen wijzigen zodat we met beide systemen naar internet kunnen.
Op beide systemen staat vista.
Ik hoop iets te horen zodat ik het probleem kan oplossen, alvast bedankt
Groetjes Gerry
Ik heb een vraagje en ik heb al vanalles geprobeert maar het lukt gewoon niet.
Ik heb eerst een tijdje achter mijn upc modem een router gehad maar daardoor had ik steeds een lage id (verkeerde instellingen in router waarschijnlijk)
Ik heb nu de router ertussen uit gehaald en er een switch tussen gezet.
Dus vanuit de upc modem naar de switch en dan een kabeltje naar de pc en naar de laptop.
Soms heb ik op de computer lokaal en internet en dan heb ik geen internet op de laptop en soms heb ik op de laptop lokaal en internet.
Ik krijg het dan alleen niet op het andere systeem voor elkaar, wat doe ik fout of kan ik ergens iets aan instellingen wijzigen zodat we met beide systemen naar internet kunnen.
Op beide systemen staat vista.
Ik hoop iets te horen zodat ik het probleem kan oplossen, alvast bedankt
Groetjes Gerry