Alleen Lokaal Netwerk, Geen internet verbinding [Draadloos]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Source

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo Allemaal,

Ten eerste bedankt voor het lezen en reageren op deze topic.
Ik schrijf dit vanaf mijn telefoon omdat ik van de rest bijna afgesloten ben van het internet.

Wij hebben sinds vandaag een nieuwe modem+Router in 1 nu zal dit volgens de UPC gelijk en goed moeten werken.
We hebben al 1 keer gebeld en ze konden dis bevestigen (Dat de modem al actief was)
Mijzelf lijkt dit ook niet de kern van het probleem.

Wij hebben 2 laptops, 2 vaste computers en 2 telefoons aangesloten op het netwerk.
1 vaste computer is aangesloten met een internetkabel, De overige Computers zijn zonder draad of snoer aangesloten.
Op de telefoons werkt het internet prima, op de laptops is het maar niet aan de praat te krijgen.
Het geeft aan 'Onbekend Netwerk' 'Alleen Lokaal' we hebben zowat alles geprobeerd het internet weer aan de praat te krijgen.
Misschien weet iemand hiervoor een oplossing???

Bedankt..

Bij de meeste routers kun je instellen hoe een WiFi moet worden geconfigureerd.
Je kunt dan kiezen voor Only Lan, Only Internet, Allow All.
Bij mijn router zo:

router.jpg

wat is het merk en type van die nieuwe router en wat voor Windows draait er op de laptops waarvan het draadloze deel niet werkt? Kan je inloggen in de router zodat je de draadloze instellingen kan controleren en desnoods hier posten? SSID en paswoorden moet je niet mee posten natuurlijk.

@Source, vervelend dat je geen verbinding krijgt op de laptop. Er zijn verschillende oorzaken waar het mee te maken kan hebben.

Mocht je nog geen internet hebben dan kan je een email sturen naar webcare@upc.nl. Zet in de email een korte omschrijving van het probleem en een postcode en huisnummer. In de titel vermeld je dat het naar aanleiding van dit topic is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan