Alleen lokaal verbonden maar geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Met mijn laptop model Acer Aspire 9413AW krijg ik enkel een lokale verbinding met een modem D-Link model DWL2000AP+.Heb reeds vanalles geprobeerd en zelfs met het hulpprogramma van Acer zelf of met de optisch herstellen,slaag ik er niet in om verbinding te krijgen met internet.Weet iemand een oplossing?Alvast bedankt voor iedere reaktie:thumb:

hoi , ik had hier ook afgelopen week last van , ik heb wat rond gevraagd en gesurfd , ik kreeg de volgende tips en links , bij mij heeft het gewerkt kreeg gelijk weer een normale lan verbinding mischien heb jij er ook wat aan.
http://support.microsoft.com/kb/928233
let wel goed op dat je alles precies overneemt , want je moet wat wijzigen in het register.

succes lucky72

hoi , ik had hier ook afgelopen week last van , ik heb wat rond gevraagd en gesurfd , ik kreeg de volgende tips en links , bij mij heeft het gewerkt kreeg gelijk weer een normale lan verbinding mischien heb jij er ook wat aan.
http://support.microsoft.com/kb/928233
let wel goed op dat je alles precies overneemt , want je moet wat wijzigen in het register.

succes lucky72

In het register kom ik niet verder dan "interfaces\"want daarachter zie ik niet {GUID} staan maar er staan wel een drietal series getallen maar welke van de modem is waarme geen verbinding gemaakt kan worden weet ik niet.Waar kan ik dt vinden?of moet ik van hieraf iets anders doen mss?

hoi ,

als je kijkt in de volgende register sleutel, moet daar je netwerkadapter bij staan die bij de 3 staan, kijk maar eerst in het volgende.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\NetworkCards .

daar na moet je precies doen wat eerder is beschreven , succes ermee, bij werkt
het nog steeds harstikke goed. vergeet niet de pc opnieuw op te straten.

hoi ,

als je kijkt in de volgende register sleutel, moet daar je netwerkadapter bij staan die bij de 3 staan, kijk maar eerst in het volgende.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\NetworkCards .

daar na moet je precies doen wat eerder is beschreven , succes ermee, bij werkt
het nog steeds harstikke goed. vergeet niet de pc opnieuw op te straten.

Alles gedaan zoals je gezegd hebt en zoals beschreven in de nota van microsoft,maar nog altijd zonder resultaat.Blijkbaar ligt het dn toch niet aan het register???Iemand enig ander idee waar het dn wel aan zou kunen liggen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan