Alleen lokale verbinding bedraad en draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayke007

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
30
Ik heb verschillende laptops aangesloten via modem > router > laptops.

Heeft 2 jaar gewerkt maar nu heeft 1 laptop bedraad en onbedraad alleen nog maar lokaal verbinding en geen internet verbinding.
krijgt wel een ip4 en ip6 adres net als een subnet en een gateway.

Als je de details van de LAN verbinding opvraagt dan zie je ip4: lokaal en ip6: beperkt.
In particulier en openbaar netwerk zijn er geen verschillen.

Zou het mogelijk zijn dat dit een driver probleem is? of heeft iemand een andere oplossing?
Aangezien deze bedraad ook niet werkt kan ik er niet veel over vinden op internet. Aanzien bij de meeste topics er alleen draadloos geen internet verbinding is.
 
Laatst bewerkt:
Misschien helpt het om de router en modem te resetten (kan vaak via ip-adres invoeren in adresbalk en dan via een menutje / of gewoon even stroom eraf)
Bij mij hielp het wel eens
 
Van beide stoom eraf gehad, maar had geen zin.
Overige laptops in huis werken wel dus denk dat het de laptop is die geen verbinding krijgt.
 
Heb nu de LAN aansluiting verwijderd van de laptop en de nieuwste van de site geïnstalleerd, geen succes
 
Welke os heb je dan ga ik zoeken op google daar vind je het (bijna) altijd en welk type pc
 
Hoi,
probeer het volgende eens: Ga naar apparaatbeheer en verwijder de netwerkadapters (installatie ongedaan maken) en start de pc opnieuw op. De netwerkadapters zullen opnieuw geïnstalleerd worden. In 99% van de gevallen werkt het!
 
Herinstallatie van de apparatuur had geen zin, het was een acer met vista als OS.
Nu via systeemherstel de laptop een aantal weken teruggezet. Toen deed alles het weer.
Eigenlijk geen oplossing want weten nu niet waar het aan lag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan