Alleen nog een blauw scherm over

Status
Niet open voor verdere reacties.

floske

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
De computer van mijn zoontje vertoonde al enige kuren, liep regelmatig vast,was erg traag enz.
Ik had er AVG anti virus,AVG anti spyware,AD AWARE 2007 en a squared free op geinstalleerd.
Toen ik die voor het scannen wilde opdaten gaven ze ineens allemaal fouten aan en werktte niet meer.
Bovenstaande programma,s eraf gegooid en opnieuw gedownload.
Via onderstaande methode in de veilige modus opgestart omdat het niet luktte via de F8 toets.

'Start' en dan op 'Uitvoeren'
msconfig ingevoerd en enter
tabblad 'boot.ini'. vinkje bij de optie '/safe boot'.
'OK' en computer opnieuw opgestart.

Ik kreeg alleen een zwart scherm met in de hoeken "veilige modus" dus zonder pictogrammen.
Na een tweede keer proberen luktte het wel.
AVG anti virus gaf 8 infectie,s aan (voornamelijk Trojan) die ik met succes verwijderd heb.
Toen AD-AWARE opgestart , deze gaf naast een aantal cookies ook nog 2 infectie,s aan,
ik heb deze aangevinkt en zodra ik op de knop "in quarantine " drukte werd het scherm zwart.
Via "alt-controle-delete" kon ik "taakbeheer "nog openen daar alles geprobeert (ook herstelpunt) maar niets hielp, ik heb nu alleen een blauw scherm ipv zwart.
De computer start gewoon op met het welkomscherm en verder wordt dus alles blauw,
ook de accountvakjes slaat hij over.
Ter informatie: mijn zoontje speelt voornamelijk "Runscape"op deze computer en download daarvoor zg "flooders".
Toen we deze computer kochten (afgelopen september )stond er alleen McAfee anti virus
op,pas na een tijdje heb ik deze ingewisseld voor bovenstaande beveiligingsprogramma,s
Kan iemand mij helpen?

Koop een goede antivirus scanner.
Misschien wel Kaspersky via helpmij.nl

Ik zou de pc herinstalleren,met een goede scanner er bij.

floske

pag #2

je kan hem ook Winnen

zie prijsvraag helpmij
supernova<:shocked:

msn flooder dus...

nou, die zijn er altijd gewoon af te halen, ÓÓK met AVG anti-virus

Ja

Of het is dat Virus waar overal voor gewaarschuwd wordt.
Dan is het niet meer zo makkelijk te verwijderen geloof ik

zie: (meerdere topics forum)

Laatst bewerkt:
Ja

Of het is dat Virus waar overal voor gewaarschuwd wordt.
Dan is het niet meer zo makkelijk te verwijderen geloof ik

zie: (meerdere topics forum)

Ja het is dat virus waar overal zo voor gewaarschuwd wordt en ik kan niets meer op de comp. laat staan verwijderen.

Het bekende MSN worm-virus. Smitfraud-c toolbar en virtumonde rotzooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan