alleen schijfletter gebruiken wanneer kaartje in cardeader zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimJager

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Ik zoek een programma of register-aanpassing waardoor ik alleen maar een schijfletter van mn cardreader zie wanneer ik daadwerkelijk een kaartje er in heb.

nu; cardreader aansluiten; in windows verkenner zijn 5 verwisselbare media

waar ik naar toe wil; cardreader aansluiten: in windows verkenner is niets te zien, maar wanneer je een sd kaart in de cardreader doet dan pas komt er een schijfletter.

Groet,

Dit gaat je niet lukken, zo gaat Windows nou eenmaal om met jouw cardreader (en voor zover ik weet elke cardreader)

wat mijn broer gedaan heeft is eigelijk zo slecht nog niet

het gaat over een interne kaartlezer wel de welke hij niet nodig heeft ,geeft hij gewoon in aparaatbeheer verwijderd
er blijft dan maar 1 staan

wat ik nu doe is ze gewoon in de printer steken dan pas komt kaart tevoorschijn

Ik heb een interne kaartlezer met 4 stations. Is er geen card in de stations gestoken zie je alleen maar verwisselbare schijf staan, maar als ik er een card insteek staat er welke card het is (heb ik aangegeven toen ik de card er in had zitten, naam veranderd in de naam van de card) . Ik weet niet waarom je hem niet wil zien, maar de als je weet in welk station welke kaart steekt en als er niets in zit er geen specificatie getoond wordt is dat niet genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan