alleen tekst in outlookexpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

boemer

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2001
help!!! ik kan alleen maar tekst ontvangen in mijn outlookexpress. dat is gebeurt na dat ik morpheus heb gewist. toen was ik ook al mijn mail kwijt in mijn inbox.ik hoop dat iemand mij kan helpen. groetjes jaap.

Welke Windows? Welke van versie van OE? (Hoe heb je Morpheus gewist?).

Groetjes,
Bennie

ik heb windows XP. en oe 6: ik heb morpheus gewist met norton cleansweep. en er is een copie van gemaakt mischien helpt dat?? ik vind het heel top dat je zo snel reageert. bedankt.
groetjes jaap

Ik zou die kopie terugzetten en dan Morpheus via software verwijderen.

Of:

Zet een eerder gemaakt herstelpunt terug (eentje waarbij Morpheus nog niet verwijderd was). Deze optie lijkt me beter. Verwijder daarna Morpheus via software.

Wat je mail betreft:
Op de schijf zoek je naar *.dbx-bestanden. In mapopties (configuratiescherm) geef je aan dat alle verborgen bestanden zichtbaar moeten zijn. Wat vind je daarvan terug?

Groetjes,
Bennie

boemer,

Wel vreemd dat je Morpheus verwijderd en daarna O.E. niet meer werkt.
Mocht het terug zetten van de backup ook niet werken, installeer Dan Internet explorer SP1 dan, dan wordt outlook express ook opnieuw geinstalleerd:

I.E.

kan ik de internet explorer sp1 er over heen zetten dan wand ik heb hem er al opstaan??

Met OE is toch niks mis mee? Je wilt toch je mail terug? :8-0: Kijk ook naar deze thread.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Met OE is toch niks mis mee? Je wilt toch je mail terug? :8-0: Kijk ook naar deze thread.

Groetjes,
Bennie

nou ik zou meer mijn html weer terug willen mijn mail zien we dan wel weer.

Geplaatst door boemer
kan ik de internet explorer sp1 er over heen zetten dan wand ik heb hem er al opstaan??

Dat maakt niet uit boemer, want ook al heb je hem erop staan, dan kun je hem gewoon installeren boven op je oude.
Is helemaal geen probleem. Bestanden die het mist worden gelijk aangevuld en bestanden worden gerepareerd als ze beschadigd zijn.

Geplaatst door saldos

Dat maakt niet uit boemer, want ook al heb je hem erop staan, dan kun je hem gewoon installeren boven op je oude.
Is helemaal geen probleem. Bestanden die het mist worden gelijk aangevuld en bestanden worden gerepareerd als ze beschadigd zijn.

Ik vermoed dat de volgende stap zal zijn:

"Setup has detected a newer version of Internet Explorer already installed on this system.
Setup cannot continue."

Ik ben benieuwd:)

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Ik vermoed dat de volgende stap zal zijn:
"Setup has detected a newer version of Internet Explorer already installed on this system.
Setup cannot continue."
Ik ben benieuwd:)
Groetjes,
Bennie

Ja, ik denk dat je gelijk hebt bennie, omdat hij Windows Xp heeft zal XP dat inderdaad zeggen.

Nou ja, als je dat krijgt boemer, dan kan je inderdaad je OE repareren.

Geplaatst door saldos

Ja, ik denk dat je gelijk hebt bennie, omdat hij Windows Xp heeft zal XP dat inderdaad zeggen.

Nou ja, als je dat krijgt boemer, dan kan je inderdaad je OE repareren.

en hoe doe ik dat vrienden??

Staat uitgelegd en beschreven in mijn link.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Staat uitgelegd en beschreven in mijn link.

Groetjes,
Bennie
maar mijn engels is mmmm niet verkeert maar dit is te gek ik kom er niet uit zo.
groetjes jaap

ik moet outlookexpress weer opnieuw instaleeren met repareeren is het niet gelukt. maar bedankt voor jou hulp ik heb veel geleerd.
groetjes jaap.

hoi!!!! na veel gedoe is hij toch gerepareed, dus het werkt weer bedankt bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan