Enkele dagen geleden sloeg vista flink op hol. Ik had een aantal programma's open staan en opeens kreeg ik een soort bluescreen. Iets over geheugen wat mn laptop wilde verplaatsen. Hierop heb ik wellicht wat overhaast gereageerd door mn laptop uit te drukken, maar vanaf dat moment kan ik niet meer via mijn normale internetverbinding het net op. Ik heb de schijf gedefragmenteerd, schijfcontrole gedaan, ben er met tuneup utilities overheen gegaan en alles geeft aan dat mijn laptop in orde is.
Echter, plug ik de internetkabel in dan kan er alleen verbinding met het huisnetwerk gemaakt worden. Toegang tot het internet lukt niet meer, aangegeven wordt dat het probleem niet gevonden kan worden, maar dat er waarschijnlijk iets fout zit in de DNS-configuratie. Als ik een draadloze verbinding start (andere provider etc) dan gaat het allemaal goed.
Ik vraag me dus af waarom ik niet meer via mijn normale internetprovider kan werken en hoe dat opgelost kan worden. Iemand een idee?
Echter, plug ik de internetkabel in dan kan er alleen verbinding met het huisnetwerk gemaakt worden. Toegang tot het internet lukt niet meer, aangegeven wordt dat het probleem niet gevonden kan worden, maar dat er waarschijnlijk iets fout zit in de DNS-configuratie. Als ik een draadloze verbinding start (andere provider etc) dan gaat het allemaal goed.
Ik vraag me dus af waarom ik niet meer via mijn normale internetprovider kan werken en hoe dat opgelost kan worden. Iemand een idee?
Laatst bewerkt: