gridishere
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 nov 2009
Hallo medehelpers,
Ik wil veranderingen in mijn pagina doorvoeren uit mijn include bestand maar de pagina wel laten staan in de browser. Gaande weg gaat de pagina dus alleen aangepast worden op de inhoud van het include bestand en zal niet opnieuw worden geladen. Ik wil dus graag dat via een hyperlink de include file zal worden toegevoegd maar dat de pagina verder blijft staan. Zou iemand me hier wat mee kunnen helpen?
Als ik niet duidelijk genoeg ben leg ik het graag nog wat uit.
index.php
mijnpagina.php
Bij voorbaat dank!
grid
Ik wil veranderingen in mijn pagina doorvoeren uit mijn include bestand maar de pagina wel laten staan in de browser. Gaande weg gaat de pagina dus alleen aangepast worden op de inhoud van het include bestand en zal niet opnieuw worden geladen. Ik wil dus graag dat via een hyperlink de include file zal worden toegevoegd maar dat de pagina verder blijft staan. Zou iemand me hier wat mee kunnen helpen?
Als ik niet duidelijk genoeg ben leg ik het graag nog wat uit.
index.php
Code:
<html>
<body>
<p>Er komt tekst bij deze pagina dat is afkomstig uit het include bestand. Deze pagina blijft staan als de text via de hyperlink doorgevoerd is. Deze tekst "kan" geselecteerd blijven als de hyperlink is ingeladen met het include bestand.</p>
<?php
if ($_REQUEST['page'] == 'mijnpagina') {
include('mijnpagina.php');
}
?>
</body>
</html>
mijnpagina.php
Code:
<body>
Deze text is in de pagina toegevoegd.
</body>