Alleen verbinding met niet beveiligde router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suusz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2011
Hoi, we hebben nieuwe router (Belkin Play). Met de ene laptop (Windows XP) kan ik zonder problemen via deze beveiligde (WPA2P) router op internet komen. De andere laptop heeft Windows Vista, en maakt wel verbinding met de router, maar geeft alleen lokaal internet (dus geen internet). Ik kon bij de router een guest instellen, en heb die niet beveiligd maar wel als een café-model ingesteld. Op die manier kan ik wel op internet met de vista laptop, moet ik dagelijks de toegangscode intypen.
Ik wil toch gewoon op de beveiligde router kunnen internetten, met beide laptops, maar blijkbaar houdt de Vista-computer dat ergens tegen. Ik heb Firewall al uitgezet, de router gereset, gebeld met Belkin etc. Ik heb ergens gelezen dat ik CMD moet intypen bij uitvoeren, maar kan op de laptop met Vista nergens meer de optie uitvoeren vinden bij het startmenu.

Wie weet raad ?

uitvoeren zit nu gewoon in de zoekbalk bij windows vista in het start menu als het goed is

uitvoeren gevonden, maar hoe verder ?

Hoi,

Ik heb uitvoeren gevonden, en cmd ingetypt, vervolgens : netsh firewall en enter, maar weet vervolgens niet wat ik moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan