Allemaal de zelfde icoontjes op het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mgw15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
Berichten
4
Hallo,

Ik heb vandaag iets stoms gedaan en ik weet nou niet meer hoe ik het kan herstellen.
Heb al heel wat afgezocht op internet, maar ik kan geen oplossing vinden.

Ik heb het volgende gedaan:
Ik heb op het bureaublad Word met de rechtermuisknop geopend, daarna naar 'openen met' gegaan en vervolgens iets gekozen. Daardoor zijn nou alle icoontjes hetzelfde en kan ik dus niks meer openen.
Ik heb vanalles geprobeerd zoals bij Powerpoint rechter muisknop en toen .. openen met .. powerpoint.. daardoor kon ik dat dus weer openen.. maar vervolgens kregen alle icoontjes het teken van powerpoint zodat ik hen nog steeds niet kon openen.
Ik heb ook al geprobeerd het vakje 'Dit type bestand altijd met het programma openen' niet aan te vinken, maar dit maakt geen verschil.


Ik hoop dat jullie begrijpen wat mijn probleem is?
En er een oplossing voor weten.

bvd
 
Hallo,

Ik heb vandaag iets stoms gedaan en ik weet nou niet meer hoe ik het kan herstellen.
Heb al heel wat afgezocht op internet, maar ik kan geen oplossing vinden.

Ik heb het volgende gedaan:
Ik heb op het bureaublad Word met de rechtermuisknop geopend, daarna naar 'openen met' gegaan en vervolgens iets gekozen. Daardoor zijn nou alle icoontjes hetzelfde en kan ik dus niks meer openen.
Ik heb vanalles geprobeerd zoals bij Powerpoint rechter muisknop en toen .. openen met .. powerpoint.. daardoor kon ik dat dus weer openen.. maar vervolgens kregen alle icoontjes het teken van powerpoint zodat ik hen nog steeds niet kon openen.
Ik heb ook al geprobeerd het vakje 'Dit type bestand altijd met het programma openen' niet aan te vinken, maar dit maakt geen verschil.


Ik hoop dat jullie begrijpen wat mijn probleem is?
En er een oplossing voor weten.

bvd

Mapopties in je config.scherm kan je programma's weer goed zetten zoals het was.\
tabblad: bestandstype.

afijn je bent er even zoet mee, maar is wel het snelste.
 
Ik heb windows Vista en dan werkt
dat niet via configuratiescherm/mapopties
Want ik heb geen tabblad met 'bestandstype'
 
Staat inderdaad op een andere plek in Vista.
U gaat naar het 'Klassieke Configuratiescherm' van Windows Vista, alwaar u de systeemtool 'Standaardprogramma's' kunt vinden (zie afbeelding) . Vervolgens zult u merken dat Windows Vista iets heeft dat véél mooier is dan het tabblad 'Bestandstypen' van de 'Mapopties' van Windows XP!¨
201516_AFBEELDING_1.JPG
Bron;
http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=201516
 
Okee bedankt,
ik heb dat nog nooit gedaan.
en ik ben bang dat ik weer iets verkeerds doe, maar ik ken
wel iemand die dat voor mij wil doen.
Of is dat niet moeilijk?
 
Ik heb windows Vista en dan werkt
dat niet via configuratiescherm/mapopties
Want ik heb geen tabblad met 'bestandstype'

okeej, dan heet t iets anders... daar heb je weer google voor.

ps. systeemherstel werkt alleen als je herstelpunten hebt gemaakt.
 
okeej, dan heet t iets anders... daar heb je weer google voor.

ps. systeemherstel werkt alleen als je herstelpunten hebt gemaakt.

Herstelpunten worden automatisch gemaakt, zolang je de basis instellingen niet wijzigt
 
Hallo,

Ik heb gister systeemherstel gedaan
en het is allemaal weer goed nu!

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan