Allemaal kleine puntjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

madrofiel

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
Hoi,

zo'n beetje 2 dagen terug deed alles het nog, ik zette me pc aan ging een spel spelen en ik zie dit:

gggggs4.png

(die puntjes die om circelt zijn dan....)

dit is bij elk Spel/Software/Etc wat 3d of ander soort iets gebruikt..

BF2142
PS2 Emulator
Sony Vegas Preview Screen

wat kan dit zijn?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.

Als je dit bij alles hebt en op dezelfde plaats vrees ik dat je met dead pixels te maken hebt :confused: . Niks aan te doen, buiten nieuw scherm kopen.

nee het zijn geen dead pixels want ik heb het niet in windows maar alleen in Games en Software waar 3d wordt gebruikt...

hmm, het kan niet mijn videokaart zijn omdat hij het in windows het niet doet...

tis echt alleen in programmas die DirectX gebruiken ofzo maar ik heb DirectX al opnieuw erin geze :S maar geen verbetering

PS: het is weg wanneer de resolutie op minder dan 640*480 staat..... maar zo kan ik natuurlijk geen spel spelen

plx help me!!! XD

EDIT: ik heb nu zo'n Direct3D test uitgevoert maar daar doet hij het niet....

Laatst bewerkt:
hmm, het kan niet mijn videokaart zijn omdat hij het in windows het niet doet...
EDIT: ik heb nu zo'n Direct3D test uitgevoert maar daar doet hij het niet....

Daarom kan het juist wel je videokaart zijn. Het windowsscherm is geen 3D toepassing maar een 2D. Je probleem duikt op (zeg je) als je 3D toepassingen uitvoert, en daar heb je je videokaart voor nodig. Als je de mogelijkheid hebt test dan je videokaart eens op een andere computer.

Laatst bewerkt:
als mijn videokaart kapot is...

waarom geeftie die dingetjes niet aan in het Direct3D test....

ik heb hier nog een paar screenshots uit games.....

Battlefield 2142

CnC 3

Ps2 Emulator

wat voor videokaart heb je en
hoe warm wordt die kan je met speedfan zien of everest

Ik heb een Geforce FX 6600 GT 128MB

Op dit moment (gewoon in windows) is hij 42 Graden

Hallo

Uw eerste ???? met alle mooie rode cirkels .

Is dit nu een "screenshot" of een deftige foto van uw t.f.t. scherm.

Indien foto ---> live pixels .

Indien screenshot videokaart problemen.

Peter

Laatst bewerkt:
Kan ook nog aan de drivers liggen, of een te warm wordende vram, het geheugen op die kaart, krijg je ook van die rare dingen, en van het geheugen wordt geen temperatuur gemeten.

probleem opgelost :S

ik weet niet hoe, maar ik heb mijn oude VGA erin gedaan, beeldscherm op aangesloten, die effe primair gemaakt en weer terug en nu is alles weer goed.....

:confused: :confused: :confused:

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan