Aller laatste check op de pc. Morgen bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
past inderdaad allemaal op elkaar, alleen als je zeker wil zijn dat het past qua geheugen kan je bijvoorbeeld deze nemen: klik

Okay bedankt! Ik ga hem vanmiddag bestellen als ik vrij ben van deze rotschool ;(

Hartstikke bedankt allemaal en ik zal nog wel wat foto's plaatsen als ik hem heb :D

Heb het vandaag binnen gekregen, maar ik heb veel problemen met alles aansluiten in deze kast.

De snoeren van de kast komen niet bij het moederbord, ze zijn te kort. Ook kan ik echt niet vinden waar ik deze snoeren er in moet steken.
Help aub, ben me echt dood aan het ergeren.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu nog 2 snoeren over, staat niks op, komt uit de case zelf. Ik heb werkelijk waar geen idee waar het voor is. Ook snap ik de besnoering van de Corsair XC600 niet helemaal, want ik weet niet wat ik waar in moet steken. Er staat ook geen uitleg of wat dan ook bij en mijn moederbord uitleg is ook heel kort.

En welke snoeren moeten er in de HDD/SSD? Ik heb er nu 1 van de voeding in, maar er zit nog een opening die eigenlijk nergens op past.

Kan iemand me hier mee helpen?

Laatst bewerkt:
Maak eens wat foto's om je verhaal te ondersteunen ;) Ik denk dat je toch wat dingen verkeerd aan het doen bent, en dat is gevaarlijk voor je nieuwe onderdelen.

Misschien is het ook verstandig om even iemand met verstand van zaken je te laten helpen.

Heel erg bedankt voor de hulp, ik waardeer het echt want ik weet me geen raad meer en ben er een beetje verdrietig over :(

Hier de foto's:
De hele kast
2i1ypsl.jpg

SSD & HDD
2zdne45.jpg

2w4llpk.jpg

Videokaart
288sbs.jpg

Snoeren van de kast waarvan ik niet weet waarvoor het is
2v0eltt.jpg

Snoeren van de voeding ik niet gebruik en weet niet waar het voor is
ml72up.jpg

1qg7eq.jpg

1zn4or8.jpg

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Laat het me even weten of jullie nog iets anders nodig hebben

Laatst bewerkt:
Volgensmij gaat er iets fout bij mijn System Panel Header. Want ik heb "POWER SW" maar die is 2 blokjes. En in mijn moederbord staat dat hij 1 blokje is. Wat moet ik hier mee doen?

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen naar mijn opa toe, die weet er heel veel vanaf. Vooral zijn zoon. Dus dit zal waarschijnlijk allemaal wel goed komen, bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan